Me buurman zegt dat je het besten kan oogsten als de plant van onderen (blaadjes) begint af te sterven. Klopt dit? Want dat lijkt me best handig. En als we toch bezig zijn, is het handelen van plantjes een erg vergrijp? Of wordt het plantje gewoon afgenomen en krijg je een kleine geld boeten?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eve checken of het zo is.
Collapse
X
-
Re: Eve checken of het zo is.
bladeren sterven ook af als je je plantje geen voeding geeft. Is 'tie dan klaar ? neen, hooguit is ze dan klaar met jou als verzorger ...
handelen in plantjes is hier op het forum verboden, zie de regels : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ing#faq_regelsSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fox View PostEn als we toch bezig zijn, is het handelen van plantjes een erg vergrijp? Of wordt het plantje gewoon afgenomen en krijg je een kleine geld boeten?
het plantje en kleine geldboete.
Dit zou niet het geval zijn bij meerdere stekken of handel daarin en dan spreken we niet meer van kleine boete....
Comment
-
Ik denk dat je buurman je dat wijsmaakt zodat je de plant lang genoeg laat staan zodat hij je plant dan kan oogsten.
Om goed te zijn moet je naar de thricomes. typ maar in de zoekmachine wanneer oogsten.
En voor je nog zo een vraag stelt lees je best even een tijdje op het forum.
gtz jan
Comment
Comment