Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gele uitslag op plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gele uitslag op plant

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen , ik zal me even voorstellen mijn naam is toby en dit is mijn eerste jaar dat ik me bezig hou met het kweken van men eigen wiet.

    ik kreeg mijn plantje als een stekkie die ongeveer 8 cm hoog was met al wat zijtakken. ik heb hem nog 2 weken onder de lamp gehouden ( 18/6 ) en omdat het deze week en die week erna zoo mooi weer is heb ik hem vol op in de zon gezet ( heb em wel eerst overgepot in een grotere pot omdat er wortels uit de onderkant kwamen van het kleine potje.

    maar nu komt het probleem . er begint op sommige blaadjes gele uitslag op te komen. toen ik dat gister zag heb ik em gelijk naar de schaduw verplaats.

    mijn vraag is hoe dit komt en of het echt heel erg is?

    en nog iets. ik weet niet of het een probleem is of het gewoon automatiche bij de plant hoort maar het bovenste blad van 1 blad krult zeg maar naar binnen. het lijkt wel alsof hij zegt dat hij minder zon wilt? klopt dit?

    Bedankt alvast voor jullie hulp

    #2
    Re: Help!!!

    IMG_1141.jpgIMG_1143.jpgIMG_1142.jpghier is mijn plantje nu

    Comment


      #3
      Re: Help!!!

      je aarde niet te nat maken , en even een tentje maken met plastic.

      groetjes amnees.

      Comment


        #4
        Re: Help!!!

        Hier vind je heel wat ziektes en probleempjes terug:


        Gr

        Comment


          #5
          Re: Gele uitslag op plant



          Beste,


          De titel van je topic voldoet niet aan de gestelde
          voorwaarden.
          We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.

          Vriendelijke groet,
          vale.

          Comment


            #6
            Re: Gele uitslag op plant

            zelf denk ik dat het miss door overbemesting komt maar ik zal het even uitproberen met dat tentje.

            bedankt !!

            Comment


              #7
              Re: Gele uitslag op plant

              Het is een stek en die heeft een hoge luchtvochtigheid nodig dus tentje maken . ja en zeker geen voeding , maar er staat zoveel op het forum ga eens lezen voor je vragen stel.

              groetjes amnees.

              Comment


                #8
                Re: Gele uitslag op plant

                goede wiet aarde maken.elke aarde is goed voor wiet alleen zoveeltyd heb je niet

                Comment

                Bezig...
                X