Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

guerilla vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    guerilla vraagjes

    Korting op 420shop

    #2
    Re: guerilla vraagjes

    check de guerilla-sectie hier Arie, met name de gids van JanLeuri : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/132-Guerilla

    succes
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-tussen-akkers.

      joel26

      Comment


        #4
        Re: guerilla vraagjes

        dankjewel moreweed en joel26 ik heb erg veel aan die linkjes nu hopen dat ze lekker ontkiemen mooi stengeltje krijgen en daarna 1juni hopla de volle grond in kunnen

        Comment


          #5
          Re: guerilla vraagjes

          zo te zien heb je de juiste info al gevonden het zijn alle 2 stickys. Ik zou toch voor een andere soort gaan, Zelfs als ze naast het veld staan en er geen kans is dat ze afgereden worden heb je nog het probleem hoe je op die wijde vlakte ongezien die planten zal kunnen oogsten. tenzij je het snachts doet. sommige rijden hun mais al af eind september.
          Ga je grond bemesten?


          gtz

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: guerilla vraagjes

              In de mais kweken vind ik een beetje riskant. Misschien heb je geen ander plekje en kan het niet anders. Met die droogte tegenwoordig groeit mais niet meer en wiet ook niet. Als je je planten nu in de mais gezet hebt, mag je ze hele dagen bewateren (met nog altijd kans op verdorring) en zijn ze na een tijdje hoger dan de mais.

              De boer die natuurlijk bezorgt is om zijn gewas zal wellicht ook meer gaan kijken en misschien meer op zijn land zitten om water te sproeien. Als je planten dan water op zich krijgen en er is matige tot felle zon, dan zullen de waterdruppels op de bladeren gaatjes branden door het lenseffect.

              Op zich lijkt het een leuke plaats maar ik verkies toch een open plaatsje in een overwoekerd bos. In ieder geval: heel veel succes!

              Grtz, El Renato

              Comment

              Bezig...
              X