Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help zaadje ontkiemt niet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help zaadje ontkiemt niet!

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb mezelf 2 zaadjes gekocht bij de growshop, namelijk; Special Queen #1 & Special Kush #1.

    De special queen is al een ontkiemt en in de grond gestopt maar op de een of andere manier ontkiemt de special kush maar niet...
    Het zaadje is in verhouding ook veel kleiner enzo ik weet niet of dat er wat mee te maken kan hebben? die van special queen was mooi en vol!
    Ik ontkiem door de zaadjes tussen 2 vochtige watten te leggen, zo is het mij ieder jaar gelukt.
    Iemand misschien handige tips hoe ik het zaadje alsnog kan laten ontkiemen?

    Groet

    #2
    Re: Help zaadje ontkiemt niet!

    Hoelang zit het zaadje al tussen de watten?

    Ikzelf heb al meegemaakt dat een zaadje maar achter een week ontkiemd was...
    Je hoeft je dus niet direct zorgen te maken...
    Guerilla 2012

    Comment


      #3
      Re: Help zaadje ontkiemt niet!

      Oke bedankt!
      Het zaadje ligt er pas in sinds donderdag! Dus pas 3 dagen maar vergeleken met de andere zaadjes duurde dit voor mijn gevoel lang dus ga je je zelf een beetje druk maken.
      Maarja bedankt ik wacht dan tot volgende week!

      Comment


        #4
        Re: Help zaadje ontkiemt niet!

        kijk ik op ontkiem met tissue die op een schotel leg van kunststof die leg ik vervolgens in een emmer op het water
        met een warmte element die je kan kopen in aqarium winkel
        deze stel ik op 24 graden zet mijn emmer op een donkere plaats
        en mijn zaadjes binnen 2 dagen ontkiemt
        kijk maar eens bij kweekverslagen van abel pineapple chunk en super lemon haze
        op de eerste pagina zien je foto 's

        Comment


          #5
          Re: Help zaadje ontkiemt niet!

          Die plant word 3m of hoger in de volle grond, leuk soortje! Zet je hem in straks in de vollegrond? Met dat zaadje zal het wel goed komen! Heb zelf een zaden gehad die pas naar 10 dagen gingen ontkiemen!:o

          Neem anders na een week contact op je growshop, wellicht krijg je een ander zaadje! Grtz pw
          Is het glas halfleeg of halfvol?

          Comment


            #6
            Re: Help zaadje ontkiemt niet!

            Oorspronkelijk geplaatst door Peterww View Post
            Die plant word 3m of hoger in de volle grond, leuk soortje! Zet je hem in straks in de vollegrond? Met dat zaadje zal het wel goed komen! Heb zelf een zaden gehad die pas naar 10 dagen gingen ontkiemen!:o

            Neem anders na een week contact op je growshop, wellicht krijg je een ander zaadje! Grtz pw
            3meter!! mijn buren maken me af.. ik doe hem uiteindelijk denk ik in een emmer zodat de plant een beetje klein word gehouden! Het doet me goed om te lezen dat het wel goed komt met het zaadje en inderdaad als dat niet zo is neem ik contact op met de growshop. Heeft u enige ervaring met deze plant? goeie opbrengt, sterk soort etc?

            Groet!

            Comment


              #7
              Re: Help zaadje ontkiemt niet!

              Ik heb me ooit laten vertellen dat als ze na 10 dagen nog steeds niet ontkiemd zijn, ze dat ook niet meer doen.

              Verder blijf ik er heilig bij dat ontkiemen tussen keukenpapier nog altijd de beste manier is van ontkiemen. Dus niet direct in de grond, en al helemaal niet direct in bevruchte grond!
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Help zaadje ontkiemt niet!

                Een kennis van mij heeft hem vorig jaar gekweekt, de special queen.

                Mits je een goede nazomer hebt, kan dit een mooie eindresultaat geven. Ik heb hem vorig jaar in de volle grond mogen zien, heeft een hoogte bereikt van 310 CM(!!).

                Wanneer je in een emmer gaat kweken, zal ik een grote speciekuip aanraden, en de plant lekker toppen zodat hij niet al te groot wordt.

                Hier nog wat extra info: http://www.dutch-headshop.com/nl/spe...een-p-521.html

                Grtz en succes! Maak je een kweekverslag? Ben benieuwd!

                Pw
                Is het glas halfleeg of halfvol?

                Comment

                Bezig...
                X