Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te vroege voorbloei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te vroege voorbloei?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: te vroege voorbloei?

    als eerste,, kan je geen fototje schieten, dat verduidelijkt een heleboel!

    IK snap ook niet precies wat je bedoeld met 3 maal uitzaaien? zijn er zaden in de bak gevallen die nu zijn ontkiemt enzo, of groeien ze uit (overgebleve) stam?

    Voor de rest denk ik dat ik het wel snap.. ik heb t vorig jaar ook gezien.. een maat kreeg een stekkie, die ook best vroeg al buiten stond. Het was mogelijk dat de stek ging bloeien omdat de moederplant aan de bloei was begonnen, maar misschien was het gewoon te vroeg om de plant buiten te zetten (nog niet genoeg licht zodat hij denkt dat het bloeitijd is).
    Als het gewoon regular zaden zijn, en ze egt in de bloei staan zou ik er niet bang van worden. het kan je zelfs helpe om een monster opbrengst te halen dit jaar. Die stek die in de bloei stond, heeft zichzelf gerevegged (als ik jou was zou ik ook ff naar het topic reveg zoeken). Dit houd in dat een bloeiende plant weer terug in de groei gaat. ipv recht omhoog door te groeien zullen er uit de gemaakte top meerdere vertakkingen komen, wellke elk op zich denkt dat het een hoofdtop is. Die plant van me maat had zeker een stuk of 20 vertakkingen en hij heb van die plant alleen al 5-600 gram DROOG gehaalt.

    Ik raad je dus eve aan om een plaatje hier op te zette, de reveg post te lezen en indien je in dezelfde situatie zit als die maat van me, zou ik m in de volle grond zetten of een hele grote speciekuip halen, want daar kan egt heeeel veel aankomen!

    succes

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: te vroege voorbloei?

        hier zijn wat foto's, ze zijn amper gegroei sinds mijn eerste post hier (toen ik ze verpot heb) er worden nu ook wat bladeren geel


        Comment


          #5
          Re: te vroege voorbloei?

          niemand die hier iets op te zeggen heefd?

          Comment


            #6
            Re: te vroege voorbloei?

            Nee, ik alleszinds niet.
            Ze zien er wel zwaar overvoed uit...

            Comment


              #7
              Re: te vroege voorbloei?

              is dat erg?

              Comment


                #8
                Re: te vroege voorbloei?

                Neuh!
                Tja, niet echt ideaal he. Al doende leert men, heb ook dezelfde fouten gemaakt.
                Kan je niet echt helpen met die vroege bloei, misschien zijn er mensen die er meer van kennen.
                Succes iig!

                Comment


                  #9
                  Re: te vroege voorbloei?

                  binnen onder je dakraam hebben ze zo vroeg in het jaar te weinig lichturen gekregen. Vandaar je vroege voorbloei.

                  Comment


                    #10
                    Re: te vroege voorbloei?

                    ik heb het vermoeden dat mijn zaadjes niet door de man maar door zichzelf bevrucht zijn vorig jaar, ik heb geen enkel mannetje!

                    hopelijk komt het nog goed, er is geen groei te zien terwijl ze volle zon, voeding, water hebben dus ik veronderstel dat ze wortels aan het vormen zijn

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X