Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

    Korting op 420shop
    beste kwekers,

    Ik heb een paar vragen over een plekje dat ik gevonden heb om mijn autoflower zaadjes (crazy bud ) in de grond te zetten.

    Ik ben net even bij dat plekje geweest met mijn ph meter en de grond zat tussen de 6 en 7 ph dus dat is op zich wel goed, ook stonden er wat brandnetels dus dat is ook wel een goed teken, maar ik zag ook wat kleine boompjes staan en daar zaten veel van die kleine zwarte beestjes op ik weet niet hoe die dingen heten..
    ze maakten in ieder geval wel gaten in de bladeren.

    Ook toen ik met mjin ph meter aan het meten was zag ik dat de grond best nat was is dit heel erg of moet ik een plek zoeken met minder water?

    Mijn planten laat ik 2 weken voorgroeien voordat ik ze in de grond zet.

    alle informatie is welkom,

    Met vr goet

    #2
    Re: Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

    veel vocht met zoveel zon de afgelopen dagen? iedereen spreekt van droogte!

    Anyway, als daar een pittge regenbui valt zal het nog wel veel erger zijn dan dat het nu al is. er is een kans dat de wortels verstikken met zoveel vocht.

    Probeer anders een drogere plek.

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

      Het zit vlakbij een meertje vandaar de natte grond denk ik

      Comment


        #4
        Re: Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

        wel weer een garantie voor voldoende water ondanks een droge zomer ... geen klein heuveltje in de directe omgeving ? kijk ernaar zoals je je tentje neerzet als je gaat kamperen > liever geen natte voeten
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

          nee et is echt allemaal plat jammer genoeg zal ik ze dan wat verder van het meertje afzetten?

          Comment


            #6
            Re: Vragen over plekje voor buitenkweek/Guerilla

            dit kun je beter wel doen dan, net wat moreweed zegt.. in de drogere periodes hoef jij niet bang te zijn voor water te kort.

            grtz
            Is het glas halfleeg of halfvol?

            Comment

            Bezig...
            X