Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat kan ik het beste doen help plz.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat kan ik het beste doen help plz.

    Korting op 420shop
    Goeden middag kwekerzz

    ik wil nu nog graag me eigen plantje maken, maar ik weet niet zoveel op het gebied van kweken.

    ik heb het dus nog nooit gedaan. welk plantje kan ik het beste doen en hoeveel plantjes ik ga het samen met een vriend van me doen. en hebben geen eigen huis wonen nog bij onze ouders dus doen het buiten stiekem in het bos, waar kan ik goede grond halen en voeding. stekkie kan ik wel krijgen via de straat, en weet iemand ook misschien waar ik het goed zou kunnen laten drogen als we het gaan oogsten want ik zag het duurt 2 weken.


    Greetzz Basss

    #2
    Re: Wat kan ik het beste doen help plz.

    Mijn hemel,

    ''welk plantje kan ik het beste nemen'' Je bent toch afhankelijk van je stekkenboer via ''de straat''? Stekken moet je zowiezo een week op een goede luchtvochtigheids niveau houden in een propogator. Hoe ga je dat aanpakken? buiten je wiet drogen wordt niks, je zult echt een degelijk drooghok moeten gebruiken.

    ben benieuwd hoe je dit gaat aanpakken..

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: Wat kan ik het beste doen help plz.

      dacht al dat het niks ging worden

      Comment


        #4
        Re: Wat kan ik het beste doen help plz.

        ja je hebt wel gelijk met die plant, maar ken zown iemand hij heeft ook wel plantjes en hij wilt me wel helpen maar hij zegt zoek eerst maar uit maar heb dus gedaan maar ben er niet zoheel goed in haha, ben 15 en wil het echt graag doen dus maak maar een topic

        Comment


          #5
          Re: Wat kan ik het beste doen help plz.

          Beste Ysoso,

          Het forum is 18+, daar U niet aan de gestelde voorwaarden voldoet,
          is Uw account hierbij opgeheven!
          Wanneer U wel aan de voorwaarden voldoet na Uw verjaring, bent U vrij om zich weer te registreren, is dit niet mogelijk contacteer de admin van het forum.

          Met vriendelijk groet,
          vale.

          Comment

          Bezig...
          X