Hey , ik heb 3 dagen geleden 5 new york diesel femenized zaadjes laten ontkiemen. ik heb ze in potjes gezet. ze staan nu al 2 dagen voor een venster bank in een oud huis. waar ze veel zon krijgen enz. er is nog niets uitgekomen is dit normaal? iemand tips ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Niet opkomen zaden, probleem?
Collapse
X
-
Re: Help !
Beste michiel,
De titel van je topic voldoet niet aan de gestelde voorwaarden.
We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.
Vriendelijke groet,
vale.
Comment
-
Re: Niet opkomen zaden, probleem?
ik heb in heel mijn leven nog maar 1 zaadje gehad dat uit zichzelf boven is gekomen, de 11 andere heb ik zelf moeten bovenhalen
maar ik gebruik dan ook gewone goedkope all purpose potgrond van de lokale ijzerhandel... zit veel grof spul in en dat krijgen ze niet opzij
ma idd propagator en droge plek en koel zetten helpt niet (propi stookt ze warm...)
Vriend van me gebruikt jiffypads en daar komen ze na een dag of 3 uit meestal...
je kan ze ook gewoon in natte keukenrol of wcpapier rollen maar let op met geparfumeerde en gebleekte papieren (chemische rommel komt mee met het water)
....
hopelijk heb je hier iets aan, but i'm not an expert maar ze zullen me wel verbeteren indien fout :p
grtz
Comment
Comment