Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niet opkomen zaden, probleem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Niet opkomen zaden, probleem?

    Korting op 420shop
    Hey , ik heb 3 dagen geleden 5 new york diesel femenized zaadjes laten ontkiemen. ik heb ze in potjes gezet. ze staan nu al 2 dagen voor een venster bank in een oud huis. waar ze veel zon krijgen enz. er is nog niets uitgekomen is dit normaal? iemand tips ?

    #2
    Re: Help !

    Als je ze heb laten ontkiemen en met het worteltje naar beneden heb geplant dan zouden ze al boven de aarde moeten komen

    eff afwachten dus
    Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

    :alienstoned:​← klik hier


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Help !



      Beste michiel,


      De titel van je topic voldoet niet aan de gestelde
      voorwaarden.
      We hebben de titel voor u aangepast. Mocht u nog een wijziging willen aanbrengen is dat mogelijk, neem hiervoor dan contact op met de moderator van het desbetreffende forum.

      Vriendelijke groet,
      vale.

      Comment


        #4
        Re: Niet opkomen zaden, probleem?

        Ik zit wat met hetzelfde probleem ik heb de mijne gezaaid (zoals ik al meer deed) de potjes in een propagator gezet en tot nu toe nog altijd niks .
        Wat denken jullie? Nieuwe poging ondernemen of nog wat afwachten?

        Comment


          #5
          Re: Niet opkomen zaden, probleem?

          Het kan meerdere dagen of zelfs meer dan een week duren voordat je iets ziet... wachten!
          Geen paniek maken, rustig blijven!!

          Comment


            #6
            Re: Niet opkomen zaden, probleem?

            idd wat vale zegt gedult is een schone zaak bij de dames

            Comment


              #7
              Re: Niet opkomen zaden, probleem?

              als je het op de manier doet met met nat papier en schoteltjes , moet je dan ook af het nat maken ?
              En het moet tog ook op een donkere plek?

              Comment


                #8
                Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                Hier duurde het een week eer ze boven waren dus mak je geen zorgen
                vergeet niet dat het zaadje eerst wortel aan moet maken en dan zijn eigen naar boven moet duwen dat kost tijd

                groetjes
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                  vandaag ziitten ze toch al 2 weken in de aarde zonder resultaat

                  Comment


                    #10
                    Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                    Dat is wel erg lang. Ik zou bij 1 van de zaden eens voorzichtig kijken (loswoelen bovenlaag grond) of er sprake is van enige ontkieming. Mocht dat niet het geval zijn dan zou ik een nieuwe poging met andere zaden doen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                      Is de temperatuur constant en hoog genoeg? (21-26c)

                      Comment


                        #12
                        Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                        Hb je ze in potgrond , light-mix of zaai en stek grond staan?

                        Grtz
                        Is het glas halfleeg of halfvol?

                        Comment


                          #13
                          Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                          Vandaag zie ik 2 blaadjes bove de grond ! 3 van de 4 potjes zijn nu uitgekomen

                          Comment


                            #14
                            Re: Niet opkomen zaden, probleem?

                            ik heb in heel mijn leven nog maar 1 zaadje gehad dat uit zichzelf boven is gekomen, de 11 andere heb ik zelf moeten bovenhalen
                            maar ik gebruik dan ook gewone goedkope all purpose potgrond van de lokale ijzerhandel... zit veel grof spul in en dat krijgen ze niet opzij
                            ma idd propagator en droge plek en koel zetten helpt niet (propi stookt ze warm...)
                            Vriend van me gebruikt jiffypads en daar komen ze na een dag of 3 uit meestal...
                            je kan ze ook gewoon in natte keukenrol of wcpapier rollen maar let op met geparfumeerde en gebleekte papieren (chemische rommel komt mee met het water)
                            ....
                            hopelijk heb je hier iets aan, but i'm not an expert maar ze zullen me wel verbeteren indien fout :p
                            grtz

                            Comment

                            Bezig...
                            X