Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groei / Bloei ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groei / Bloei ???

    Korting op 420shop
    Beste mensen, na dagenlang alle forums over kweken te hebben afgestruind, ben ik ook begonnen met het kweken van mijn eigen plantjes. Ik heb 5 Feminized Spliff Diesel zaden gekocht, gekiemd en de eerste meisjes (ga ik van uit...) zijn geboren. Nu weet ik dat er een groeifase is (18/6) en een bloeifase (12/12). Nu mijn vraag; bepaal je nu zelf wanneer de bloeifase ingaat of zie je aan de plant wanneer dat gebeurt?? Ik krijg hier uit alle info nl niet echt duidelijkheid over. Alvast bedankt voor jullie adviezen!!

    #2

    Comment


      #3
      Re: Groei / Bloei ???

      Ok thnx!! Ik had inmiddels ook al ergens gelezen dat , zodra de haartjes of balletjes tevoorschijn komen, eigenlijk de begin van de bloei is. Klopt dat een beetje???

      Comment


        #4
        Re: Groei / Bloei ???

        Dat is je voorbloei bij mij zijn ze ook verschenen paar dagen geleden ga ze begin juni in de bloei zetten

        Comment


          #5
          Re: Groei / Bloei ???

          Maar denk er wel aan, als je plantjes midden in de donkerfase toch nog even licht krijgen!
          Ziet de plant dit niet als een 12 uur donker ritme!

          Na dat het weer donker word, gaat voor de plant opnieuw de donker periode in!

          Comment


            #6
            Re: Groei / Bloei ???

            Hoe kennen ze nog dan licht krijgen als ik om me 5 planten een geraamte heb gemaakt en zodra ik ga verduisteren met zwarte foli wat niet doorschijnt?

            Comment


              #7
              Re: Groei / Bloei ???

              Dank jullie voor de reacties!! Tis me helemaal duidelijk nu!!

              Comment

              Bezig...
              X