Ja ik denk dat je meer geslaagde dan niet geslaagde experimenten gaat vinden hoor, Kunichika hoeveel keer heb je zelf al gekweekt onder gewapend plastiek, om nu de mensen heel in twijfel te doen slaan?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Greenhouse
Collapse
X
-
Als ik de planten zie die in een kas, of zo'n groen ding staan. Dan zij het allemaal hele lange planten zonder zijtakken een grote hoofdtop. Is het dan geslaagd, nee ik denk het niet. Qua afbloeien misschien wel, maar qua opbrengst njet.
Comment
-
Liever iets dan niets denk ik dan , ervaringen opdoen is goud waard in het begin. Is het niks kweek jer tomaten in of zet je het tweedehands terug te koop . Eerste gedacht bij mij was ook te winig zon door de breedte van de tuin he. Ik heb nog te weinig ervaring ermee om doorslaggevend ja of nee te zeggen. En hoe meer experimenten hoe beter vind ik . Voor de kostprijs van het zaadje moet je het niet laten dikwijls. Serre is hier 1 van mijn beste kopen ooit, ga ik nog veel in proberen. Voor zelfde geld kweek je er monsters in de volle grond, jij zegt nu opbrengst njet, zonder ooit geprobeerd te hebben toch? Van 1 verslag , haze ook, in een te laat verpotte pot, en nog wat andere factoren .
-
Meer voor dan nadelen denk ik
Eerder beginnen langer door met slechter weer
Beesten meer uit het zicht.
Je kunt in poten of volle grond
Gebruik voor kweken moestuin
Enz wat Wesley pipes ook zegt
-
-
Wesley pipes het is meer dan het zaadje. De grond en de voeding die je geeft loopt snel op, erover nadenken en de tijd. Zaadjes feminezed is ook al snel 9eu per stuk. Weet jij meer geslaagde kweekverslagen?
Comment
-
Comment
-
Ok maar wat voor zaad kijk je na
Lees dit verslag eens
Hallo, hier ben ik weer. Geen kweekverslag, maar een verslag van een kweek die op zijn einde loopt. Omdat ik al in maart begonnen ben met het zaaien van mijn autoflowers en nu in de laatste weken zit, voordat ik ga oogsten, wil ik dit jullie niet onthouden. Het gaat dus over de Critical orange punch, de cinderella jack en de
En voeding vind ik mee vallen zit rond een 10 euro per plant
Ik heb nu dit bij een aantal planten toegepast ben er te graden mee
Je mengt ongeveer 400 gram GK powder met de grond. Je begint pas weer bij te mengen zodra er planten instaan. Dan is 100 gram per maanden goed
Wel in de volle grond
Verder Kun je het zo gek maken als je wilt
Het voordeel van het kopen van gefeminiseerde wietzaden is dat het voor 99,99% zeker is dat ze na het ontkiemen uitgroeien tot vrouwelijke planten
-
-
Ik gebruik plagron en die green sensation is redelijk duur. Nou in volle grond zou ik niet voor vloeibaar gaan.Last edited by NewNoobie; 24 July 2022, 17:24.
Comment
-
Je hebt me al paar keer die website getoond, waar ik je dankbaar voor ben maar ik weet niet welk product je juist bedoeld. Ik vind het voormixen niet zo fijn als je er teveel in gedaan hebt kan je niet meer bijstellen, ik heb daar momenteel probleem mee met 2 plantjes en easy boost en dat was ook maar 10eu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View PostAls ik de planten zie die in een kas, of zo'n groen ding staan. Dan zij het allemaal hele lange planten zonder zijtakken een grote hoofdtop. Is het dan geslaagd, nee ik denk het niet. Qua afbloeien misschien wel, maar qua opbrengst njet.
heb je deze gezien
https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...in-kweektunnel
- Likes 1
Comment
-
Denk deze wat meer in jou buurt
ook in een kweektunnel
Hallo, hier ben ik weer. Geen kweekverslag, maar een verslag van een kweek die op zijn einde loopt. Omdat ik al in maart begonnen ben met het zaaien van mijn autoflowers en nu in de laatste weken zit, voordat ik ga oogsten, wil ik dit jullie niet onthouden. Het gaat dus over de Critical orange punch, de cinderella jack en de
- Likes 1
Comment
Comment