Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn verhaal + Vraagjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn verhaal + Vraagjes

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal !!

    Ik ben redelijk nieuw op het gebied van buitenkweken,
    De 1e keer dat ik ben gaan kweken heb ik zaakjes gemaakt(Dit per ongeluk want ik wist niet een wat mannetjes en vrouwtjes waren) maar goed, ik heb er dus een shitload aan zaadjes afgehaalt !

    Foto :
    IMG_1630.jpgIMG_1628.jpg

    Nu zit ik dus met een vraag.

    Ik heb 2 planten, beide van het zelfde zaad maar het blad ziet er compleet anders uit
    Foto :
    IMG_1632.jpgIMG_1631.jpg

    De kleur is ook anders, De groeisnelheid is nagenoeg het zelfde

    De planten staan in de klei en zijn ontkiemt in normale potgrond.
    De internodes vormen zich al goed en er begint zich al een bast om het onderste van de steel zich te ontwikkelen.
    Ik hoop dat jullie een beetje een beeld kunnen geven van wat ik hier mee moet, of wat het beste is.

    mzzl en bedankt

    #2
    Re: Mijn verhaal + Vraagjes

    blad ziet er naar mijn idee hetzelfde uit, alleen de 2e is iets lichter van kleur. heb hier in de achtertuin precies hetzelfde maar dan met een andere soort, wat is dit voor soortje?

    lekker laten staan!

    grtz
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Nouja, het is denk ik een kruising met een whitewiddow, wat het andere zaad is weet ik niet, die had me oom een keer gevonden in een zakje wiet

      Oja en hij ziet er anders uit om dat van de lichtere de blaadjes wat boller zijn en de andere de blaadjes wat brandnetelachtiger
      Last edited by ceBep; 11 May 2011, 19:08. Reden: dubbel post

      Comment


        #4
        Re: Mijn verhaal + Vraagjes

        komt wel goed joh
        let gwn op dat ze voeding genoeg hebben, en ook niet teveel, die boerenkleigrond durft wel is vol oude voeding zitten....
        Best gewoon naar growshop zakje goeie potgrond halen....
        of naar gewoon tuincentrum zakje grond voor kruiden of groenten...
        succes!!

        Comment


          #5
          Re: Mijn verhaal + Vraagjes

          Ja deze grond is zowiso vol voeding, ik geef ze alleen water

          Comment


            #6
            Re: Mijn verhaal + Vraagjes

            Beste NewDawn,

            Het is op dit forum niet toegestaan om te dubbelposten. Dubbelposten is het plaatsen van 2 of meerdere berichten onder elkaar, in een korte tijd.

            Je kunt je vorig bericht aanpassen door op de 'BEWERK'-bericht knop te drukken.


            Als er nog vragen zijn dan hoor ik ze graag, ik zal nu voor de laatste keer je berichten samenvoegen.


            Met vriendelijke groet,
            vale.

            Comment

            Bezig...
            X