Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bladluis:(

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bladluis:(

Korting op 420shop
    hallo mensen,

Ik heb eergisteren ontdekt dat ik bladluis heb en niet zo'n beetje ook
    Ben de volgende dag gelijk naar de action gegaan want ik wist dat ze daar insectenbestrijder verkochten voor bladluis en witte vlieg voor binnen en buiten planten
    Heb 2 flessen gekocht 1 fles heb ik helemaal op gemaakt dezelfde dag
    Ik zag paar uur later dat de bladluis nog steeds leefde
    Heb ik me vader ze advies opgevolgd om paar dopjes spirtus in me planten spuit te doen met wat shag(oud recept staat ook hier op de forum)
    Paar uur later heel wat minder bladluis te vinden
    Voordat ik ging slapen weer in gespoten met het oude recept
    Vandaag toen ik wakker werd gelijk bij me kindje's wezen kijken en ja hoor nog wat bladluis tevinden weer het oude recept er tegen aan gespoten
    Nou zag ik dat aan de zijkant waar eigenlijk zeg ma die kartels zitten geel word waarschijnlijk door de spirtus
    Me 2de fles van insectenbestrijder is ook bijna op dus jullie kunnen zien hoeveel ik er tegen aan heb gespoten
    Eind deze maand wil ik gaan verduisteren dus jullie begrijpen dat ik er graag vanaf wil
    Nou is me vraag iemand ervaring met bladluis?
    En zal ik wat meer geduld moeten hebben want het lijkt mij dat ze dood moeten zijn of werkt dat niet zo?
    Doe ik het allemaal wel goed?
    Bedankt voor het antwoorden en interesse om me hele boekwerk te lezen
    Attached Files
    Last edited by mrdollar; 11 May 2011, 20:54.

Re: Bladluis

je had er ook een gaasnet overheen kunnen gooien met daarin een stuk of 10 lieveheersbeesjes,ben je er ook zo vanaf en tis puur natuur.

Comment

Re: Bladluis

bedankt voor de tip dat had ook gekunt maar vind ik meer werk dan ze in spuiten trouwens ze zijn weer terug

Comment

Bezig...
      X