Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste buitenkweek: ontkiemen, lampen, warmte, groeivoer.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

eerste buitenkweek: ontkiemen, lampen, warmte, groeivoer.

Korting op 420shop
    jooo

Ik heb een week geleden mijn eerste buitenkweek gestart met 5 The Church zaadjes en heb nog een paar vraagjes.

1. Er zijn er nu 3 ontkiemd, 2 na 4 dagen en nog 1 na 5 dagen. Er zijn er dus nog 2 niet helemaal ontkiemd. de ene begint wel iets te komen maar bij de ander is nog helemaal niks, wat betekent dit? bij alle 3 is nog geen plantje oid te zien.

2. het wordt de komende week niet erg goed weer en ik vraag me af of dit schadelijk is voor de zaadjes in groei. ik heb een HSP lamp kan ik deze gebruiken?

3. ik heb ook behoorlijk veel gelezen over groeivoer en allemaal meststoffen en dergelijke dingen. raden jullie me dit aan en zo ja wanneer te gebruiken?

alvast bedankt!
    Gijs
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Re: eerste buitenkweek: ontkiemen, lampen, warmte, groeivoer.

Jo Gijs,

Heb je het artikel over wietzaden ontkiemen al gelezen?

heb je de zaadjes in de volle grond of in potten?

Zie de reactie van organic in het topic:
    Wanneer beginnen met voeding

Vanaf de wortels goed ontwikkeld zijn en voeding kunnen opnemen. En dus niet meer kunnen schrikken/verbranden.
    Dat is meestal pas na zo'n goede dikke 2 weken na kieming, en kan gerust wat langer. Hangt er natuurlijk ook weer allemaal vanaf hoe de samenstelling van je grond is.
    Maar na twee weken vind ik dat ze al een mooi wortelgestelsel hebben om wat meer op te nemen.
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Hoi

ze zijn nu alle 5 ontkiemd dus dat is geen probleem meer. Ik plant ze in potten van 40 liter. Is dit genoeg? Krijg ik hier een grote plant van want ze mag zo hoog worden als mogelijk. En bedankt voor de grondstof topic.

Gijs
      If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

Comment

En hoe zit dat met die lamp? Alvast bedankt!

Comment

Bezig...
        X