Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow in de achtertuin, eerste keer...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White Widow in de achtertuin, eerste keer...

    Korting op 420shop
    Beste lezers,

    Ik ben 3 dagen geleden begonnen met het ontkiemen van 5 gefeminiseerde zaden,
    ze zijn nu bijna zo ver om ze over te potten...

    Maar zouden jullie me kunnen helpen om dit op de best mogelijke manier te laten verlopen? Heb namelijk wel wat vragen over wat voor soort potgrond ik het beste kan
    gebruiken of maakt dat in het begin nog niet zo heel veel uit... en mochten ze wat groter worden wat voor voeding en dat soort dingen kan ik dan het beste gebruiken om er een paar mooie planten van te maken?

    Ik zal af en toe ook wat foto's posten om te laten hoe het er voor staat!
    Hoor het graag van jullie en alvast erg bedankt voor de tips!

    #2
    Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

    ik heb net ook 5 gefeminiseerde zaadjes van The Church ontkiemd en net gepot. je moet nog niet te ver vooruit denken meer van dag tot dag leven.
    If you learn your test HIGH.. If you make your test HIGH.. You get HIGH notes.!!!

    Comment


      #3
      Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

      Haha klopt, Normaal gesproken doe ik dat ook maar nu ik aan dit project ben begonnen wil ik het eigenlijk ook meteen goed doen!
      vandaar het alvast vooruit denken Maar eerst dus gewoon rustig overpotten in normale potgrond?

      Comment


        #4
        Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

        Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...
        Haha klopt, Normaal gesproken doe ik dat ook maar nu ik aan dit project ben begonnen wil ik het eigenlijk ook meteen goed doen!
        vandaar het alvast vooruit denken Maar eerst dus gewoon rustig overpotten in normale potgrond?

        Comment


          #5
          Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

          Als ik jou was zou ik een zakkie aarde bij de crowshop halen dat aarde zit vol voedingsstoffen wat je plant nodig heb
          Je kan ook bij de crowshop vragen naar voeding als je het goed wil aan pakken heb je sowieso voeding nodig die je dagelijks aan je plant kan geven
          Je heb pk13/14 nodig topbooster als je dat zelf zou willen -ph om je water op de juiste ph te krijgen en een ph meter
          Wortelstimulator kan je ook halen dat is belangrijk voor als ze nog klein zijn om te zorgen dat ze wortels krijgen
          Dit alles wat ik hierboven heb getypt heb ik zelf allemaal gedaan en het zyn 5 grote dames geworden
          Zelf heb ik alles van het merk canna
          Het lijkt misschien allemaal ingewikkeld althans dat had ik wel in het begin maar bij alles staat een gebruiksaanwijzing en door zelf dingen te ondernemen kom je ook ver mee

          Comment


            #6
            Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

            Spijtig, ik ben die zelfde middag nog naar de growshow
            Geweest maar die was dicht! Heb ze wel alsnog gepot in normale
            Potgrond! Maandag dan maar even kijken of we meer succes
            Hebben met de openings tijden
            Thanks iig voor de hulp! Laat jullie snel foto's zien!

            Comment


              #7
              Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

              Hee allemaal!

              Het is weer even terug dat ik weer wat gespost heb!
              Jammer genoeg erg druk gehad!

              Plantjes geef ik ongeveer om de dag een beetje water, moet zeggen ze zijn al redelijk
              Groot maar vind dat er nog niet veel bladeren opzitten!
              Nu ging ik vandaag kijken en het viel me op dat er hele kleine bolletjes
              En kleine vliegjes op... Neem aan dat dat bladluis is maar de vraag is,
              hoe kom je er vanaf?! Ik heb wel eens wat gelezen over knoflook in de grond
              Te stoppen?! Helpt dat? Want neem aan dat als je er niks aan doet dat ze dan
              Verloren zijn?! (zie foto's)

              Hoor het graag van jullie! Me pantjes zijn nu trouwens 3 weken oud...

              Haha mits ik natuurlijk de foto's kan toevoegen...

              Groetjes J,

              Comment


                #8
                Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

                Die kleine groene Bolletjes en vliegjes zitten trouwens op meerder bladeren....

                Comment


                  #9
                  Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

                  foto 3.jpgfoto 4.jpgfoto 1.jpgfoto 2.jpg

                  Hier zijn de dames 3 weken oud... De tweede foto is de foto met waarschijnlijk dus de bladluis!

                  Morgen dan toch maar even naar de growshop even wat biologisch spul halen....

                  Als iemand nog een aanvulling op iets heeft dan hoor ik dat graag van jullie!

                  J,

                  Comment


                    #10
                    Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

                    brugman5 je hebt last van bladluis. Ik had hier ook last van, kijk http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...17502-bladluis voor oplossingen.
                    Keep them growing
                    groetjes Wamy

                    Comment


                      #11
                      Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

                      jow kijk uit hoe veel je aan maakt en hoe sterk eerste keer iets te sterk gemaakt alles dood ook de plant dus kijkuit en lees goed...
                      gr chef

                      Comment


                        #12
                        Re: White Widow in de achtertuin, eerste keer...

                        Thanks jongens!

                        Comment

                        Bezig...
                        X