Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afbloeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afbloeien

    Korting op 420shop
    MOGE MEDE GROWERZ .heeft iemand goeie tips voor het verduisteren van mn buitenmoppies 12 12 strax.eerste buitenwiet teelt!ben echt benieuwd naar jullie ideeen.

    #2
    Re: Afbloeien

    loop hier met dezelfde vraag jamie. Ben dus ook benieuwt naar de antwoorden.

    Comment


      #3
      Re: Afbloeien

      Als je met wat meer details komt, kan men je beter helpen? Hoe groot is je plant? (Als je plant boven de twee meter is, wordt binnenshuis in sommige huizen al moeilijk).

      Heb je toevallig geen tuinhuisje? Dan kun je daar de eventuele ramen in verduisteren (door bv vuilniszakken tegenaan te plakken).
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        plantjes zijn nu nog maar een halve meter ongeveer,wil ze laten groeien tot +_ 2mtr tot ik ze weer ga toppen(week2algedaan)ga ze vande week overpotten van 25 naar 65ltr allmix!!ben gewend dat de relais mn "zonnetje" uit doet!maar ben nu echt nieuwsgierig hoe ik dat(volgens mij)medio juli ga aanpakken qua verduisteren .zit te denken aan anti-worteldoek,tentje bouwen laat immers geen licht door en ademt lekker ivm condens,alle tipz en trukz welkom.gr jamie

        Oorspronkelijk geplaatst door hawk72 View Post
        loop hier met dezelfde vraag jamie. Ben dus ook benieuwt naar de antwoorden.


        jaman,als je wat hoort of ziet laat ff wete.thanx
        anders om doen ik t zelfde jamie
        Last edited by ceBep; 17 May 2011, 16:17. Reden: dubbel post, let ook ff op je quote gedrag.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Afbloeien

            Hallo mensen,

            Ik ga begin juni beginnen met verduisteren
            Ik heb een geraamte om me planten gebouwt met zeil wat licht door laat voor de regen
            Heb ook zwarte folie wat geen licht door laat opgerolt boven de geraamte zodra ik ga verduisteren rol ik dat elke avond uit
            Ik ga een verduisteringstabel volgen die heb ik op deze site gevonden van 2009
            Misschien is dit ook wat voor jullie

            Comment


              #7
              Re: Afbloeien

              wat is die site dan gappie?heb je fotos?ben zeer benieuwd mr dollar$$$$$$$

              Comment


                #8
                Re: Afbloeien

                IMG00413-20110520-1010.jpgIMG00407-20110520-1004.jpgIMG00409-20110520-1007.jpgIMG00411-20110520-1008.jpgIMG00410-20110520-1008.jpgIMG00412-20110520-1009.jpgverduisteringstabel.jpgIMG00408-20110520-1005.jpgDit zijn ze dan waar ik toen die verduisteringstabel heb gevonden ken ik niet meer vinden maar had hem gelukkig op me pc opgeslagen
                Wat je ziet op de fotos de linker en rechter zij aanzicht daar zit een lat die ik niet heb bevestigt tegen de muur dus kan hem van de muur af halen zo bevestig ik het zeil zodra ik dat lat naar de muur kant op duwt komt die strak vast te zitten gelukkig loop me tuin wat scheef vandaar dat het zeil strak vast kom te zitten
                Aan de voorkant van de zeil heb ik een lat aan vast gezet zodat het zeil strak naar beneden komt te zitten door het gewicht altijd makkelijk voor de wind
                Dat zeil die ik gebruik dat is zwart wit folie tekoop bij de crowshop die heb ik dubbel gemaakt zodat de binnenkant zwart is en de buitenkant
                Binnen 1 minuut heb ik het afgedekt scheelt hoop werk
                Hoop dat je wat aan deze info heb mij lijkt het de beste oplossing die ik tot nu toen heb gezien

                Comment


                  #9
                  Re: Afbloeien

                  super thankz gappie"goeie info!leuke plantjes trouwens.2010 of dit seizoen?

                  Comment


                    #10
                    Re: Afbloeien

                    Nee het is deze seizoen. Vroeger had ik het ook een keer gedaan maar toen had ik nie zoveel dan wat ik nu heb. Toen had ik een slechte oogst met veel toprot er in vanwege het nie verduisteren. Vandaar dat ik het nu heel anders aanpakt

                    Comment


                      #11
                      Re: Afbloeien

                      mooi voorbeeld van een verduister constuctieje kan wel een tumbeltrimmertje gebruiken als ze klaar zijn zo te zien

                      Comment


                        #12
                        Re: Afbloeien

                        wat trumble trimmert zegt

                        ik vroeg me af als je niet verduisterd komt het dan ook optijd klaar of is het wel een must?

                        groeten

                        Comment


                          #13
                          Re: Afbloeien

                          UITENDELIJK wel denk ik,maar aangezien onze nederweer,is de kans op rot wel heel hoog.plus hoe eerder je bloeit des de meer kan je plantje de (na)zomer zon opzuigen!toch?

                          Comment

                          Bezig...
                          X