' Jelle_NG_.jpgIk heb dus sins paar weken 6 x pp buiten staan en na een maand vind ik ze erg klein en er vormen al topjes en mij werd gezegd dat dat is omdat ze even veel licht krijgen als dat het donker is nu is mijn vraag worden me planten dan wel groter ?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
powerplant buiten
Collapse
X
-
Re: powerplant buiten
Die bloeien inderdaad al, komt waarschijnlijk gewoon omdat je de planten te vroeg hebt buiten gezet, en er dus te weinig licht was voor de normale groeiperiode (nu is er steeds langer licht) en de plant dus na een beetje groei al snel in de bloeifase ging.
Het probleem nu is dat het zonlicht er steeds langer is en uiteindelijk de natuurlijke groeifase van de planten weer gaat stimuleren en je planten waarschijnlijk gaan re-veggen, opnieuw in de groei dus. Dit is te merken aan het feit dat planten dan opeens allemaal takjes met 1 vormloos blaadje aanmaken, zo'n normaal blaadje van een willekeurige plant in plaats van een gekarteld wietblaadje.
Eigenlijk moet je de planten nu gewoon laten afbloeien door ze te verduisteren om je nog meer gedoe en slechte wiet te voorkomen, en z.s.m. nieuwe planten regelen, het beste autoflowers of Deense soortjes omdat die niet zo laat in de bloei gaan.
Comment
Comment