Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm zonlicht op plastiek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag ivm zonlicht op plastiek

    Korting op 420shop
    Dag allemaal,

    Ik heb zaadjes besteld, kannabia autoflower smile , en ze komen normaal gezien volgende week toe.

    Nu heb ik mijn vader kunnen overhalen dat ik ze achter in de tuin mag zetten. Maar hij gaat een soort van plastiek maken, schuin afhellend naar onder, van voor tomaatjes endergelijke en achter die plastiek mogen mijn planten staan.

    Nu was mijn vraag. hebben de planten rechtstreeks zonlicht nodig of mag dit ook zonlicht door een plastiek heen zijn (melk-achtige kleur plastiek you know)..

    iemand btw ervaring met kannabia autoflower smile? want veel informatie heb ik er nog niet over gevonden

    Grtzzz

    #2
    Re: Vraag ivm zonlicht op plastiek

    Het beste is speciaal kas-folie (weet zo geen merknaam naast GreenSpan volgensmij), dit laat zoveel mogelijk licht door wat natuurlijk erg belangrijk is voor je plant.
    Ik weet niet precies wat voor plastic folie jij bedoelt, maar als het veel licht blokkeert zou het erg zonde zijn.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Vraag ivm zonlicht op plastiek

        Na wat googlen kwam ik opt volgende misschien heb je er iets aan.

        De lichtdoorlaatbaarheid van heldere folie bedraagt 85-90% ten opzichte van helder glas. je hebt dus wel wat lichtverlies maar midde zomer kan je daar gerust een autoflower in zetten. denk wel aan goede ventilatie mogelijkheden.

        Soorten folies

        Comment


          #5
          Re: Vraag ivm zonlicht op plastiek

          Nice bedankt monty

          Ik ga eens kijken achter die plastiek. Hoop dat ik die ergens in de buurt kan krijgen.
          ik hou jullie op de hoogte!

          Comment

          Bezig...
          X