Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

easy riders

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    easy riders

    Korting op 420shop
    Ik heb men easy riders de 19 april ontkiemt ze zitten nu buiten in het vollegrond sinds 3 weken. In principe schieten easy riders automatisch in bloei na 3 weken (=autoflowers) en zijn klaar om te oogsten na 70 a 75 dagen (10 a 11 weken).

    Bij het verzetten in vollegrond hebben ze een beetje gestressed maar niet meer dan normaal. Ze hebben redelijk veel zon en zien er gezond uit. De drie grootste (verschil van 5 a 10 cm met de andere) zijn nog altijd niet aan het bloeien en zijn ondertussen 1 maand en 13 dagen oud (=+-6.5 weken). De andere hebben al allemaal 1 klein topke weed

    Heeft er iemand dit probleem al gehad? Aan wat kan het liggen? Om het topic een beetje aangenaam te houden vraag ik jullie ook het volgende: gaan ze volgens u nog in bloei schieten of niet? Daarmee bedoel ik zijn het volgens u easy riders die problemen hebben maar komt wel in orde OF is er fout geweest met de verdeling van de zaadjes en het zijn gwn planten OF????

    Thanks for the respons

    #2
    Re: easy riders

    Begrijpt niet goed, is er dan een probleem?
    Neen... gewoon geduldig wachten en je planten zullen wel in de bloei gaan, ze kunnen een vertraging opgelopen hebben in de groei waardoor bloei iets later valt.
    Gr

    Comment


      #3
      Re: easy riders

      het probleem was dat de easy riders in principe na 3 weken beginnen te bloeien en dat ze al 6.5 weken oud zijn en dat er nog altijd niets was. Eentje ervan is een manneke (bolletjes in de oksels) en voor de 2 andere nog niets te zien maar zijn in ieder geval geen female easy riders.

      Comment

      Bezig...
      X