Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

    zijn er gaatjes in de folie maar dis beter gewoon andere schoten omgekeert op schotel zetten zonder folie

    miss te warm met u bureaulamp moet gewoon kamertemperatuur staan tussen 21 en 25 graden

    Comment


      #3
      Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

      jep gewoon tussen 2 schotels en het papier niet zeiknat maken.meeste growshops hebben wel zaadjes liggen voor een zachtprijsjeen telaat is het nog zeker niet.denk zelfs dat met autoflowers nu de tyd is om te ontkiemen

      Comment


        #4
        Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

        Mochten ze over een paar dagen nog niet doen, dan zal het waarschijnlijk aan de zaden zelf liggen. Niet goed gerijpt, te oud, geen kiemkracht enzovoort enzovoort.

        Comment


          #5
          Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

          Het licht aan de zaden.. mijn record is geplant zonder ontkiemen en na 2 dagen al kopje zichtbaar.

          Comment


            #6
            Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

            Die bureaulamp zou ik alleszins achterwege laten, is echt niet nodig, hou het er gewoon goed vochtig (is niet = nat) en donker
            Enige je verder nodig hebt is geduld.....

            Comment


              #7
              Re: Vraagje over nog-steeds-niet ontkiemde zaden

              Wat Silve zegt klopt inderdaad, het is het beste om zaadjes te laten kiemen in het donker, aangezien licht niet goed is voor wortels (die moeten ook in het donker blijven) zou ik tijdens het kiemproces ook gewoon donker laten.
              Succes!

              Greetzz

              Comment

              Bezig...
              X