Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geschatte opbrengst en vergelijkingstest 2 manieren om hem te verhogen!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

geschatte opbrengst en vergelijkingstest 2 manieren om hem te verhogen!!

Korting op 420shop
    Ey, peepz
    ik zat met een vraagje...
    Heb buiten nu mama mia en santa's staan... (toch redelijk makkelijke soorten en vrij grote opbrengst)
    Ze staan in lightmix die gevoed wordt volgens schema fabricant (cana flora en vega) waar ik naartoe opgebouwd heb.
    Ze krijgen vanaf zonsopkomst tot zonsondergang zon (tenzij bewolkt natuurlijk duh)
    Nu vroeg ik me af hoeveel opbrengst ik hieraf mag verwachten?
    (ze komen tijdens bloei netjes in een serre te staan dus ze kunnen tot laatste moment afbloeien, indien nodig zet ik zelfs verwarming in de serre)
    Ik spreek trouwens over gedroogde opbrenst (met takken in de toppen erbijgerekend)
    Ik hang hier ook contestje aan vast... Diegene die de opbrengst kan raden (of het dichtste bij is) krijgt zaadje :p

Ik zoek ook 2 manieren die de opbrengst zouden moeten verhogen (heb 3 dezelfde plantjes, 1zonder iets te doen en 2 verschillende manieren, knakken, dieven, ....)
    Dus, laat jullie schatting maar weten en de verschillende manieren om opbrengst te verhogen
    --Geen 13/14 of toppenboost ofzo die ga ik al gebruiken zowiezo)
    Just for the fun of it eh
    PS deze topic kan je de planten volgen...

Re: geschatte opbrengst en vergelijkingstest 2 manieren om hem te verhogen!!

alle , allemaal vr 1 zaadje komaan gasten ,, belachelijk man, als je een contestje doet doet het goed of gene ee,,, hahazhahaha
    chill and good vibes grtzzz B2

Comment

die opbrengst hangt er allemaal vanaf...
      Van 1 grote plant reken maar van 80g tot 120.
      maar ik heb een vriend die van 1 normale plant in pot 300g+ droog had van een balkon sancta maria. no shit

Comment

B27 ik stel gwn een vraag en wil eens iets fun doen... sponsor jij een mooie prijs dan e

Comment

als de serre er staat spreken we verder als hij er niet staatbspreken we p..p

Comment

uh?
            vertaal eens pls :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door easysativa View Post
              die opbrengst hangt er allemaal vanaf...
              Van 1 grote plant reken maar van 80g tot 120.
              maar ik heb een vriend die van 1 normale plant in pot 300g+ droog had van een balkon sancta maria. no shit
              80 tot 120? is dat niet weinig voor een buitenplant?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B27 View Post
                alle , allemaal vr 1 zaadje komaan gasten ,, belachelijk man, als je een contestje doet doet het goed of gene ee,,, hahazhahaha
                De tijd die jij nodig had om je zever neer te typen had je evengoed een schatting kunnen geven naar jouw idee voor de opbrengst, met deze reactie heb je namelijk niets bereikt...
                Jij hebt alle vrijheid om een contest te openen op jouw manier, jij hebt precies nood aan massa's van dit en dat en niet tevreden met wat je krijgt, BELACHELIJK MAN!
                Gaat hem hier om de vraag naar opbrengst met een zaadje als leuke extra, niet om ter grootste prijs uitreiken voor hebzuchtige mensen, toch?

Vind het een leuk initiatief en elk zaadje kan een mooie oogst betekenen
                Dus ik waag me een gokje, in totaal zeg ik 213g
                Ik zal je verslag proberen volgen
                Good luck

Comment

Sluit me aan bij Silve R En neem een gokje Puurtoppen droog205G
                  God was never on your side..

Comment

Comment

jow ik ga voor de twee samen..... 263 gram.......laat maar komen die PRIJZEN mensen
                      gr chef

Comment

haha dan moet kik der dringend gon bijplanten :p

Comment

Mijn schatting was voor de twee planten samen, droog
                          Gr

Comment

hmz khoop toch van iedereen te verbazen dan :p

Comment

222 gram toppen droog! Leuk getal lijkt me !

Vrede

Comment

Bezig...
                              X