Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geschatte opbrengst en vergelijkingstest 2 manieren om hem te verhogen!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: geschatte opbrengst en vergelijkingstest 2 manieren om hem te verhogen!!

143 droog in totaal

succes

Comment

ik doe toch ook maar mee en zeg 160 gram per plant

Comment

en is da voor of na et tumbelen tumble :p

Comment

Ik ga voor 205 gram Samen droog
          God was never on your side..

Comment

oki oki, kga strax of morgen alle schattingen bij in de beginpost noteren... kunnen we alles netjes bijhouden en dubbele schattingen voorkomen...
            grtz

Comment

ik weet niet meer over welke planten het gaat ,
              Maar ik denk dat het over 3 planten jack gaat , kan dat ?
              ik ga voor pakweg 116 gram gemiddeld per plant.

Ik weet niet direct methodes , maar ik dacht zonet "kliefen" gelezen te hebben in een van de kweekjes waar ik in aan het lezen was. of dit de opbrengst verhoogt weet ik dus niet direct , moet je maar eens opzoeken dan,

Chrs
              --------------------------------------------
              Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
              ik voel me een geurillaboer

Comment

toppen van node 5 terug op node 3. Dan de twee hoofttoppen die na je eerste top uitgroeien na 5 nodes weer twee nodes terug toppen. de vier uitgroeiende hoofttoppen na 3 nodes cruschen waardoor de groei van deze hoofttoppen stagneerd. De onderliggende zijvertakkingen krijgen dan een flinke boost. De aller onderste zijvertakkingen kun je wegnemen. Je houd dan een 30 tal zijvertakkingen over die uitgroeien in een bekervorm. Deze zijvertakkingen supercrop je wat naar buiten zodat deze meer licht vangen. Deze takken zullen op hun beurt, weer zijvertakkingen gaan maken die naar het midden van de plant toe groeien. Deze secundaire takken top je dan terug tot er een node of 3 4 over blijven. Dit doe je op de zelfde dag dat je ze op 12/12 zet. Je houd dan een bolvormige lage breed vertakte luchtige santhamaria over over die weelderig zal drage.
                Last edited by monty; 6 June 2011, 09:28.

Comment

Kheb er gisereavond eentje van getopt al... nieuw spruitje zat net juist van lengte om deraf te halen... Nieuwe foto's volgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    toppen van node 5 terug op node 3. Dan de twee hoofttoppen die na je eerste top uitgroeien na 5 nodes weer twee nodes terug toppen. de vier uitgroeiende hoofttoppen na 3 nodes cruschen waardoor de groei van deze hoofttoppen stagneerd. De onderliggende zijvertakkingen krijgen dan een flinke boost. De aller onderste zijvertakkingen kun je wegnemen. Je houd dan een 30 tal zijvertakkingen over die uitgroeien in een bekervorm. Deze zijvertakkingen supercrop je wat naar buiten zodat deze meer licht vangen. Deze takken zullen op hun beurt, weer zijvertakkingen gaan maken die naar het midden van de plant toe groeien. Deze secundaire takken top je dan terug tot er een node of 3 4 over blijven. Dit doe je op de zelfde dag dat je ze op 12/12 zet. Je houd dan een bolvormige lage breed vertakte luchtige santhamaria over over die weelderig zal drage.
                    dit ziet er wel interresant uit om eens te proberen ! leuk uitgelegd.

CHrs
                    --------------------------------------------
                    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                    ik voel me een geurillaboer

Comment

Voor mij ist beetje laat omdat ze al over ver over node 5 heen zijn,
                      maar ofwel doen bij zaadjes dak van purple haze (waarvoor dank) krijg ofwel binnen proberen!!
                      En monty in geval van buitenplanten (wat deze dus zijn :p) wanneer top ik die secundaire takken buiten? want kan moeilijk zon op 12/12 zetten

Comment

je moet er vanuit gaan dat je complete oogst mislukt en dat alles voor niets is geweest.... alles meer krijgt is mooi meegenomen.
                        Zo kom je nooit voor een vieze tegenvaller te staan.
                        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

idd mito, maar ik ga van dit concept al uit voor men binnenkweek...
                          Die buitenplanten moeten echt lukken... blow veels te veel laatste tijd dus tis growen om toe te komen ofwel minderen met blowen
                          en ik verkies het eerste :p
                          het zijn planten die ik gekregen heb en die al te hoog waren om fatsoendelijk te doen uitdikken (als ik het nu doe komt het hele gewicht te hoog op de stam en knakt ie zowiezo tijdes bloei)
                          en kheb ook al gemerkt dat tegenvallende opbrengst dikwijls samengaat met tegenvallende kwaliteit (tenzij van geknakte plant)
                          + ik wil servantes achtige struiken kweken :p zo groot dat je er gewoon over ziet ... TE opvallend om opvallend te zijn ..

Comment

weet niet of je al wat gedaan had qua toppen of dieven ofzo?.
                            Maar ik denk per plant als je m dieft en topt en fimt en als alles dan goed gaat dan 220 gram droog.
                            Als je m topt en fimt denk ik 180 gram droog.
                            niks doen dan denk ik 160 gram droog.
                            iig leuk opzetje
                            Suckses ermee

Greetzz

Comment

hee hoe staat het er voor al foto s ??????

zwaar benieuwd hoe het gaat en hoe de top vorming er uit ziet ..
                              gr chef

Comment

nog nix topvorming aangezien ze net gaan bloeien nu, staan buiten eh

het gaat over de santa en de mama in dit topic

Kzal morgen is zien vo fotokes eh

Comment

Bezig...
                                X