Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke maat pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke maat pot

    Korting op 420shop
    jow mede growers

    ik heb nu mijn eerste twee planten zo ver dat ik kan gaan uit zetten naar een andere pot .
    maar zie op de bijsluiter staan eerst 2 lieter en dan 5 en dan 10 lieter potzo ver duidelijk .
    maar ik wil niet zo veel met die dames zitten te klote . kan ik niet meteen naar de 10 lieter pot gaan . of gaat dat niet goed hoor het graag . ps in de volle grond geen optie door straat werk.
    gr chef

    #2
    Re: welke maat pot

    wil je een groote breedeplant,dan moet je niet aan potten denken maar aan speciekuipenhet liefts gevuld met lightmix van de growshop,gebruik je er dan ook nog biovoeding bij dan moet het helemaal goed komen,want deze voeding hoef je niet aftezuuren.dus grootekuipkopen,veel gaaten boren in de onderkant ivm afwatering,op houten latjes zetten zodat je het gelijk ziet als je ze teveel water geeft.als je ze dan ook nog leert toppen dan word je plant niet zo hoog ,maar wel vol en bossig.succes ermee

    Comment


      #3
      Re: welke maat pot

      jow oke zal een kuip mee nemen van de bouw maar moet ik nu eerst nog de kleine serie af werken of kan ik ze dan meteen in de kuip knallen .gr chef

      Comment


        #4
        Re: welke maat pot

        kuip kopen,gaaten boren lightmix erin,en per 10 litergrond inwateren met halve liter lauw water.24 uur laten inklinken,en dan je planten erin.

        Comment


          #5
          Re: welke maat pot

          Hoi,
          Chef het ligt natuurlijk ook aan de soort die je hebt.
          Ik moet er niet aan denken dat ik mijn kleine plantje in een kuip van 40L zet.
          Aan de andere kant, als ik kon zou ik buiten wel kiezen voor een kuip met een grote plant.
          En ompoten doe je het liefst zo weinig mogelijk, wacht tot je andere pot mooi beworteld is en dan kun je hem meteen in een kuip zetten.
          Heb je mss een foto van je planten en welke soort ben je aan het kweken?

          Grt. Polo

          Comment


            #6
            Re: welke maat pot

            foto s wil op een of andere manier niet lukken om ze bij te voegen .
            het soort is :dutch automatic55% sativa van spliff seeds 99,9% female
            difficulty: medium
            ik ga nog ff proberen om er een foto bij te zetten

            heb nu nog 3 zaden van de headschop op de kiem staan .
            soort big bang auto flouwers
            als het is gelukt met de foto dan doek je wel ff posten op je kweek verslag gr chef

            Comment


              #7
              Re: welke maat pot

              zet er anders 2 in 45 literkuipen,en de rest in 10 litter emmers of potten.elke wietplant vind veel grond lekkermaar lowryders die bv maar 10 cm hoog worden hebben inderdaad genoeg aan een 5 literpot

              Comment


                #8
                Re: welke maat pot

                005.jpg003.jpgs002.jpghee polo hier de foto s, zeg maar zien ze er goed uit of niet
                gr chef
                Attached Files

                Comment


                  #9
                  Re: welke maat pot

                  netjes

                  Comment


                    #10
                    Re: welke maat pot

                    ! 008.jpgen wat vind je van de mijne

                    Comment


                      #11
                      Re: welke maat pot

                      kerel je hebt altijd baas boven baas . die van jou zijn mijn droom planten niet meer normaal .pot maat 15 liter (buiten )
                      micro 4 liter

                      Comment


                        #12
                        Re: welke maat pot

                        Hoi,
                        zien er zeker goed uit. Dat komt wel goed hoor, ik zou ze lekker ff met rust laten.
                        @ tumble, die van jou mogen er ook zijn. Succes verder.

                        Grt. Polo

                        Comment


                          #13
                          Re: welke maat pot

                          Neat work people! nearly gettin jealous here in australia! someone send me Seeds! hahah!
                          cheers, Aussiestoned

                          Comment


                            #14
                            Re: welke maat pot

                            Hoi,

                            Ik zeg maar zo, zo groot mogelijk!

                            gr,

                            AC

                            Comment


                              #15
                              Re: welke maat pot

                              klote mussen pikken mijn top er uit wat nu gaan ze breed worden????
                              wat kan ik verwachten...
                              gr chef

                              Comment

                              Bezig...
                              X