Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto flower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto flower

    Korting op 420shop
    Beste collega’s van het groene leven,

    Wil dit jaar afjes buiten gaan zetten maar wanneer kunnen die op z’n vroegst na buiten. Maar dan bedoel ik ook echt op z’n vroegst.. probeer meerdere rondjes buiten te zetten met de afjes

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Bo$wachter View Post
    Beste collega’s van het groene leven,

    Wil dit jaar afjes buiten gaan zetten maar wanneer kunnen die op z’n vroegst na buiten. Maar dan bedoel ik ook echt op z’n vroegst.. probeer meerdere rondjes buiten te zetten met de afjes
    Vorig jaar was ik heel vroeg, ik meen februari voorgroeien in propagator en ergens maart naar buiten, was niet echt een succes overigens :+

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ik zet je namelijk niet voor de opbrengst maar voor de smaak/strain teste proeven. Zodat ik beetje weet wat ik binnen wil gaan zetten🙃

    • KritischeMassa
      KritischeMassa commented
      Editing a comment
      nja... ze kregen ondanks dat het beste planten waren forse klappen 's nachts door de temperaturen denk ik. Het is jammer dat mijn topic niet meer bestaat, anders zou ik het nazoeken, Was overigens in potten, ze stonden op een tafel meeste tijd van de dag, vanwege de zon en slakken, dat scheelt natuurlijk wel in worteltemp. Maar goed, kweken is altijd leuk, maar als je je echt aan 5 planten wil houden zou ik met 1 of 2 fem AFjes beginnen en de bulk echt pas doen in de zomermaanden. Die daglengte en de temperaturen vertalen zich gewoon in meer en betere kwaliteit

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      👍🏻👍🏻👍🏻

    #3
    Zolang de voorspelling qua temperaturen boven de -2 graden C blijft, kun je beginnen. Met alle risico's van dien natuurlijk. We weten allemaal wel de gevolgen van te korte dagen, kou, weinig licht, enzovoorts.
    Zaden die ik in de tuin dump willen nog weleens in januari kiemen, die worden genekt door de kou in februari.

    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #4
      Ik ga ook vroeg beginnen met afjes buiten. Halfweg maart denk ik, voorgroei binnen. Grote potten grotere buffer, en zaadjes die ik dubbel heb en geen te dure.

      Binnen een paar weken ontkiemen. Als je buiten gaat zaaien zijn ze sterker of zwakker dat weet ik niet. Shock van binnen naar buiten mss te groot?

      Meeste ruderalis is 10% , heb er ook al gezien met 30% ruderalis in , zouden die niet nog beter gaan in dergelijke omstandigheden?
      Ganja always does the trick.

      Comment


        #5
        Maart naar buiten klinkt vroeg echter staan ze dan gewoon nog gedeeltelijk stil. Midden april eind april heb je echt geen achterstand ten opzichte van maart.

        Maar dat is mijn ervaring. Het was hier altijd maart alle voorzorgs maatregelen nemen en alles klaarzetten en midden april ontkiemen.

        Maar ieder zijn ding. Alleen met een maandje voorgroeien binnen in maart zou je echt tijdswinst geven.

        De zon laat je denken dat het wel kan maar als die er niet is is het gewoon verre van ideaal met een week of twee bewolkt weer heb je zo strek en achterstand.
        ronde 4 - ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

        Comment


          #6
          1 juni ideaal klimaat of zoals Q het zei wnr zelf n korte broek
          ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Nja ik ken mensen die lopen in december in een korte broek dus daar kan ik niet zo veel mee😂

          • NewNoobie
            NewNoobie commented
            Editing a comment
            Haha hier ook😅

          #7
          Is buiten voor jullie echt buiten of gebruiken jullie ook een kas?
          Ik ben van plan de mooie kas die we vorig jaar in de tuin hebben gezet voor een of twee plantjes te gebruiken...
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

          Comment


          • Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            In mijn geval gewoon buiten zonder kas. Denk ook gewoon in de volle grond. Moet nog even denken wat ik wil
        Bezig...
        X