Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Planten groeien LANGZAAM! help?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Planten groeien LANGZAAM! help?

Vast niet Mito, het is wel erg snel gegaan met die bloemetjes...nouja hij gaat nu de groenbak in zodat verdere schade iig niet mogelijk is...

Comment

Dit zijn foto's van 2 van mijn planten...heb het idee dat ik rijkelijk bedeeld ben met de mannelijke varianten. Zouden jullie er eens je oordeel over kunnen vellen...MAN of Vrouw? Vanaf de foto van de gehele plant volgen de foto's van plant 2.

DSC02082.jpgDSC02087.jpgDSC02088.jpgDSC02090.jpgDSC02095.jpgDSC02096.jpgDSC02097.jpgDSC02091.jpgDSC02093.jpgDSC02092.jpgDSC02094.jpgDSC02089.jpgDSC02086.jpg

Comment

Herma's, weg ermee!

Spijtig.....

Comment

Helaas..

Comment

Je heb wel alle geluk van de wereld.
            Jammer.
            grt.

Comment

Hoi Maniac

Het kenmerk voor een vrouwelijke wietplant zijn de witte soort 'haren' Pistels genoemd..ik heb een aantal van je foto's gezien maar geen echte bloem kunnen vinden..zolang ze zaad maken heb je er niks aan

Comment

Ja naja beter dat ik er op tijd achter ben. Morgen maar weer ff de zaag hanteren want het gaat om behoorlijk wat balletjes en ik ga maar 1 keer knippen en dat is als ze de rest geoogst is.

@thc Ik weet het maarja hoop doet leven he

Dank voor alle reacties.

Comment

update: alle planten liggen in de groene container...allemaal herma... Hier nog wat foto's van de ballen :@ de foto's van de planten zelf volgen nog...ze waren echt mega... 2.5 meter minimaal in 9 liter potje...zagen er mooi uit maarja wil m'n churchjes niet omzeep laten helpen door die krengen... Had ook nog bij een plant een blad op een blad (zie foto) Wortel gestelllen waren ook prachig ontwikkeld. Volgend jaar gaat vast beter in het begin want churchjes gaan prima.DSC02217.jpgDSC02218.jpgDSC02219.jpgDSC02221.jpgDSC02222.jpgDSC02223.jpgDSC02224.jpgDSC02225.jpg

Comment

update: 1 van de planten die uit logeren was bleek toch voelbloed vrouw te zijn. Ze is alleen zeer slecht verzorgt dus zit onder de luizen, een slak en een rups. Hoop dat er toch nog wat van te plukken valt. Hier de foto's, volgens mij ben ik al wat te laat met oogsten...DSC02286.jpgDSC02279.jpgDSC02280.jpgDSC02282.jpgDSC02285.jpgDSC02283.jpgDSC02284.jpgDSC02281.jpgDSC02278.jpg

Comment

Die beestjes zijn niet je enige probleem. Volgens mij zit er ook flink wat toprot in.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Rijp voor de poebel.

Comment

Vol in de rot, spijtig maar helaas

daar kan je nix mee, als je dat rookt, zal je ziek worden

succes
                          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

als ik dit zo allemaal zie en lees ben je knap broerd,,
                            jij heb zo'n beetje alles wat maar tegen kan zitten met het growen van een plant!
                            zonder van je tijd en voeding!

en wat verstaan jullie onder vogelzaadjes wiet ?
                            want als ik vissen ga koop ik bij de dieren/zaadhandel een kilo hennepzaad, bijna niet van originele wietzaadjes te onderschijden!
                            die hennepzaad heb ik ook wellis geplant heel wat jaren geleden voor de lol en daat kwamen planten uit die verdacht veel op deze planten lijken allemaal mannetjes en travo's!
                            maar ook af entoe wel een mokkol!!
                            die welliswaar geen of niet veel thc aanmaakte!

maar ik denk dat jij niet weer ,,gratis'' zaadjes aanneemt!
                            al met al had jij voor een eurootje of 30/40 een paar hele mooi planten kunnen hebben waar je beter met je tijd en voeding terecht had gekunt! maargoed jij heb iig alvast flink wat ervaring opgedaan!
                            je weet nu zo'n beetje alle ziekte's, schimmels, rot en beestjes waar de planten niet van houden!
                            en je weet nu wat een vrouw, man, of herma is!

ik denk dat je volgend jaar wel een hele mooie kweek neerzet

Keep On Growing!
                            Last edited by GroWForFunN; 22 September 2011, 23:48.

Comment

Heeft niet zo veel met het zaad te maken.
                              Als je een zaadje van 20 euro verwaarloosd ziet die er op het eind ook zo uit.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

jah ben ik met je eens, maar ik lees het hele verhaal vanaf begin af aan!
                                en kan dan men conclussie trekken dat dit nooit de naam van een wietplant had mogen hebben!
                                verwaarloozing en mishandeling komt hier wel ter sprake idd!

Comment

Bezig...
                                X