Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Appart verhaal, wanneer ik naar je zij scheuten kijk in de oksel. zal de planten zowiezo laten staan. En ook even niks meer geven, ze lijkt het niet te snappen. komt mischien nog wel goed!
Ik vind het ook een beetje vaagjes, maar het is zoiezo geen vogelzaad (ervaring) in eerste instantie leek het niet echt op een wietplant.. maar nu ik de laatste foto's bekijk, zitten er toch wel degelijk trekjes van wietplanten bij, misschien toch slecht zaad waardoor ze mongooltjes zijn geworden, anders zouden ze niet allemaal afwijkingen hebben.
Echt jammer man
Ja, de bladeren zijn vandaag wel wat bijgetrokken in het zonnetje..staan niet meer zo scheef... heb ondertussen wel nieuw GOED zaad maarja nu loop ik 2 maanden achter door dit zaad...Ik moet zeggen dat ik ze de eerste weekjes ook niet superstabiel heb behandeld maar dat ze zo debiel zouden worden....
Maar de laatste fotosessie ziet er al een stuk beter uit. Ze zijn herstellende.
Je planten mogen best meer water hebben. De grond ziet er wat droog uit. Vooral als ze in potten staan moet je zorgen dat de grond echt goed nat is zodat de potten goed zwaar wegen.
Al het overtollige water loopt er toch wel weer uit aan de onderkant.
En ik weet niet of je ze al veel hebt overgepot maar ik zou ze nu echt laten staan todat je de witte worteltjes onder uit de gaatjes van de pot ziet komen! Anders veroorzaak je namelijk alleen maar meer stress.
Tijdens ramenlappen zijn plantjes aangevallen door een vallend projectiel waardoor 2 planten behoorlijk laag zijn afgebroken....niet zo best...Ik heb nu wel een stek mogelijkheid...hoewel ik hier geen ervaring mee heb...hier een foto....
Tijdens ramenlappen zijn plantjes aangevallen door een vallend projectiel waardoor 2 planten behoorlijk laag zijn afgebroken....niet zo best...Ik heb nu wel een stek mogelijkheid...hoewel ik hier geen ervaring mee heb...hier een foto....
Word @ eef!!! Hebben misschien hun bril op het werk laten liggen he...
Nouja mijn trollen worden uiteindelijk princesjes...er gaat ook een spreekwoord van lelijk in de luier....... ben hem ff kwijt maar ach hier nog wat foto's van vandaag
@ Eef, ze staan al in m'n prop onder 24/24 in zaaistek.
Heb wel last van wat ongedierte...gekruld blad (kurkentrekker).... een gat in m'n blad en sommige bladeren hebben last van wit/gele plekken... hier de foto's.
Comment