Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bio voeding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

bio voeding ?

Korting op 420shop
    hej iedereen.
    Ik heb een trainwreck staan. ze zit nu in de 7e week sinds zaadje. en vertoont sinds vandaag vrouwelijke voorbloei
    ik heb tot nu toe geen voeding gegeven maar ik ben eigenlijk van plan om met biologische voeding te kweken.
    mijn vraag is of iemand biologische voeding weet die ik goed kan gebruiken voor de rest van de kweek?
    ik zoek dus iets wat ik zowwel in de groei als bleoifase kan gebruiken?
    groeten,
    vincent

Re: bio voeding ?

Ben opzoek naar precies dezelfde voeding!

Groetjes J,

Comment

Wat ik gebruik zijn brandnetels.
      Je neemt een emmer steekt er zoveel mogelijk brandnetels in, het liefst jonge netels.
      De emmer vullen met water en wachten tot het rot is. Dat merk je wel aan de geur niet te doen!
      Dan een klein beetje in een emmer gewoon water doen en aan je planten geven. Wel niet elke dag, het is nogal straf en kan wortels beschadigen.
      Ik gebruik dit tegen beestjes en als voeding.

Je kan eigenlijk van alles gebruiken als mest. Mest van koeien, konijnen, duiven. Maar mest zou nog agressiever voor de wortels.

Maar zo is het altijd met voeding hoe meer hoe slechter!

Succes ermee!

Comment

Ik heb ook nog iemand bezig gehoord over pieringmest. Dat zou ook iets heel goed moeten zijn. Maar daar weet ik zelf niets over.

Comment

die brandnetels ga ik zeker proberen!
          pieringmest had ik ook wat over gehoord, maar schijnt heel duur te zijn en ik heb geen idee waar ik het kan krijgen.
          ik had ook biologische voeding van GK organics gevonden. http://www.bio-sannie.com/nl/aarde-t...-organics.html
          het is een mix van verschillende bio meststoffen. iemand hier ervaring mee?

Comment

DCM Voedingstof voor tomaten werd nogal goed !07062011276.jpg

Comment

biobloei en groei van biobizz is echt toppie,voor de groeiperiode 1 keer in de week vismix van biobizz doet wonderen

Comment

Bezig...
              X