Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helemaal nat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Helemaal nat

Gebruik in het vervolg alvorens het regent wat vernis, geef je hele plant een goede laag dan zal de regen er beter aflopen en dringt er geen water in je bladeren, gebruik doorzichtige dan kan er nog licht door zodat de groei niet belemmerd wordt
    maar zeker doen want een plant kan namelijk niet tegen regen.........

Vooral niet beginnen wenen als je je plant die nacht enkel nog ik je dromen ziet!

Veel succes

Comment

Ik dacht eerst dat ik het verkeerd gelezen had van de afgeknipte bladeren.
      Blijkt toch niet het geval te zijn
      Geweldig

Comment

Mito leeft de plant Nog je kan even proberen om hem flinke slok cora cola te geven door de prikkels kunnen er nieuwe bladeren ontstaan.
        God was never on your side..

Comment

Na een aantal keren van mijn stoel te zijn gevallen en na een flinke kramp in mijn buik... ben ik toch weer genoeg bijgekomen om dit te kunnen typen...

bladeren afknippen.. het is indd het mooiste wat ik ooit heb gehoord !

maar wat moreweed erbij schreef... om te brullen , helemaal top!

thnx !

VooDoo
          __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

of je doet gueriliakweek... zoek een lekker bunkertje uit ofzo en zet gewoon in het midden je plant!! blijft ie lkker droog, nooit teveel zon en niemand vindt em!!

was er toen een contest voor grappigste post ofzo? :p

Comment

En ik dacht aan iets heel anders bij het lezen van de titel van je topic, maar deze is idd goed!!!

Comment

Nou ja eef hij heeft een serieus probleem en dan ga je zo mega domme grap maken slaat nergens op en
                Oftopic

Comment

lol

Comment

Wij gaan domme grappen maken of mito zegt onbegrijpelijke dingen? oke, beide
                    Maar komaan, wie zegt nu dat hij natte bladeren gaat afknippen om ze er achteraf terug aan te hangen....
                    Als je dit probleem niet ziet aankomen ben je het kweken van deze mooie plantjes niet waard, of moet je eerst zwaar verdiepen in biologie!
                    Last edited by Silve R; 13 June 2011, 10:57.

Comment

wat een geniale reacties geweldig

moreweed, goede oplossing alleen ik zit op het moment met een ontzettend droge smoel dus is even niet mogelijk
                      Dus het wordt toch alien zijn oplossing, deze is veruit het beste
                      "mijn advies is :uitgraven en op zijn kop ingraven zodat dit probleem zich niet meer kan voordoen,voordeel is dan dat het wortelgestel goed vochtig blijft"
                      ik zal zo is een fototje erbij plakken als het klaar is
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Geniale topic!

Comment

lol echt geweldig man deze topic lol hahahahahahahahaha

Comment

Uit voorzorg heb ik alien's advies ook maar opgevolgd, met als resultaat dat twee hoofdtoppen nu via de gaatjes onderin de pot naar buiten aan het groeien zijn...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Ik heb ook maar aliens advies opgevolgd,maar nu heb ik toprot in me wortels!!!
                              wat nu....HELP!!!

Comment

Wortels afknippen en in weckpotten drogen

Comment

Bezig...
                                X