Re: Helemaal nat
kun je anders is een paar foto's plaatsen van je plant ??
ik denkt dat we je plant met afgeknipte bladeren wellis willen zien
maar ff weer ontopic,, is het erg dan dat je plant nat wordt in de regen ??
ik doe er nooit wat aan als er een regenbui of het zelf flink stormt ze maken gewoon hun 12 uur in de buiten lucht/licht af weer of geen weer!!
en heb totaal geen klachten over mijn planten!!!
mijn planten zien er donders gezond uit!!
zelf nadat 2 van mijn 5 planten totaal verwoest waren en er echt heel zielig bij stonden zijn totaal weer op gekomen wat ik echt niet verwacht had,, ik dacht dat ze hun beste tijd gehad hadden,, de vriendjes van men kids vonden het leuk om de 2 plantjes kaal te plukken en er vervolgens stenen op te gooi nu kan ik erom lachen,, maar toen was ik nogal Pissed !!
kun je anders is een paar foto's plaatsen van je plant ??
ik denkt dat we je plant met afgeknipte bladeren wellis willen zien
maar ff weer ontopic,, is het erg dan dat je plant nat wordt in de regen ??
ik doe er nooit wat aan als er een regenbui of het zelf flink stormt ze maken gewoon hun 12 uur in de buiten lucht/licht af weer of geen weer!!
en heb totaal geen klachten over mijn planten!!!
mijn planten zien er donders gezond uit!!
zelf nadat 2 van mijn 5 planten totaal verwoest waren en er echt heel zielig bij stonden zijn totaal weer op gekomen wat ik echt niet verwacht had,, ik dacht dat ze hun beste tijd gehad hadden,, de vriendjes van men kids vonden het leuk om de 2 plantjes kaal te plukken en er vervolgens stenen op te gooi nu kan ik erom lachen,, maar toen was ik nogal Pissed !!
Comment