Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Helemaal nat

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Helemaal nat

kun je anders is een paar foto's plaatsen van je plant ??
    ik denkt dat we je plant met afgeknipte bladeren wellis willen zien

maar ff weer ontopic,, is het erg dan dat je plant nat wordt in de regen ??

ik doe er nooit wat aan als er een regenbui of het zelf flink stormt ze maken gewoon hun 12 uur in de buiten lucht/licht af weer of geen weer!!

en heb totaal geen klachten over mijn planten!!!

mijn planten zien er donders gezond uit!!

zelf nadat 2 van mijn 5 planten totaal verwoest waren en er echt heel zielig bij stonden zijn totaal weer op gekomen wat ik echt niet verwacht had,, ik dacht dat ze hun beste tijd gehad hadden,, de vriendjes van men kids vonden het leuk om de 2 plantjes kaal te plukken en er vervolgens stenen op te gooi nu kan ik erom lachen,, maar toen was ik nogal Pissed !!

Comment

Regen is heel gevraarlijk voor je plant de bladeren kunnen smelten en er kan rot op treden
      God was never on your side..

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Regen is heel gevraarlijk voor je plant de bladeren kunnen smelten en er kan rot op treden
          de bladeren kunnen smelten? daar heb ik nog nooit van gehoord,, maargoed ook ik ben hier om dingen op te steken van een ander,, maargoed ze staan snachts binnen en zo droogt dat wel weer toch? ik heb echt nog nooit gehoord dat je blad kan smelten van regenwater,, wel weet ik als je op een zomerdag wanneer de zon krachtig en hard schijnt en als er is een bui over je planten heen komt zodat je plant nat wordt en daarna weer de zon krachtig zijn werk doet dat je bladeren kunnen verbranden,,

---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 10:43 ----------

jou wiet is op 1 september klaar dat staat op het pakje ?
          welk pakje ??

kijken we dan naar wat er op de verpakking van de zaadjes staat of kijke we naar de plant zelf ?

Comment

regen kan bij mijn wete nie erg zijn, mar ben zelf mar nen amateur GROWFORFUN mar zeiknatte grond is ook nie goe !!! goe weer buite en slecht weer binne en goe zien nar je bladeren zo doe ik het
            mar kzeg je ben zelf mar nen amateur beke op gevoel bezig....

p.s. houw u beeste uit de buurt zen magnete vur hun whoehahahaha

Comment

mijn beesten beschermen mijn planten,, maar een te natte grond kan idd minder goed uitpakken voor de wortels idd jah dat staat bekend, maar dat is makkelijk op te lossen door te zorgen dat het regenwater je aarde niet berijkt oftewel heel minimaal!!

naar mij weten, en heb er ook nog nooit over gehoord dat regenwater je blad of plant doet laten smelten!

Comment

lol nen hond is niet zelfde als een kat den teringneuker !!! kem geen afdak en gon der ook gene nie meer bouwe en van da smelte da laat ik over aan de profs al klinkt het weird

Comment

Da knippen van die worteltje na drie dagen op gazon dat doe ik ook vaak
                  God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Da knippen van die worteltje na drie dagen op gazon dat doe ik ook vaak
                    zou je dat is willen uitleggen hoe of je dat prcies doet en waarof dat goed voor is ??

voor de mensen zoals ik die niet weten waarom dat nodig zou zijn

Comment

algemeen bekend hoor, dat je planten smelten van regen... ik spuit er altijd haarlak op om ze waterdicht te krijgen, als dat op is wil een laagje lagervet ook weleens helpen. Vergeet ook de onderkant van de bladeren niet!

QnQ : goeie tip zeg, ik wist niet dat voordrogen zo simpel kon zijn joh! alleen de timing ben ik niet helemaal zeker van... na 20min stond namelijk m'n magnetron in de fik whoehahahaha
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

oh man, zeg zo'n dingen nie sewes gaan er echt mensen hun plant invetten en er haarlak op spuiten

Comment

HAHAHAHAHAHA lol

Comment

die mogen dan wel op voor de Darwin-awards , mits ze zichzelf dan wel op een originele manier -en zo snel mogelijk- uit de menselijke genenpool verwijderen...
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Sommige mensen zouden beter eerst een cursus plantkunde volgen voor ze beginne jezess man lachee
                              Wil die plant ook wel is zien? enkel nog stengels.
                              1ste binnenkweek LED

Comment

sommige mensen kun je volgens mij alles wijsmaken!!

mijn plant heb redelijk wat regenwater gehad en mijn planten zien er niet echt bepaald gesmolten uit hier 2 van mijn planten! mischien regent het bij jullie zoutzuur ofzo 28 aug 153.jpg 28 aug 150.jpg

Comment

Bezig...
                                X