Hoi iedereen,
Ik ben Ohk een 21 jarige jongeman uit Belgie en ben momenteel bezig met mijn eerste kweek.
Ik heb geen ervaring met kweken noch binnen en buiten.
Nu heb ik 2 super skunk planten en 1 onbekende soort elk geplant met twee weken verschil door onbeslissendheid.
Ik heb me hier op ingeschreven omdat ik hulp nodig heb en bij jullie denk ik het beste te vinden.
Als beginnend kweker heb ik nog een aantal vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden :
- super skunk zijn binnen soorten maar ik (probeer) ze buiten te kweken, heeft dit veel nadelen?
- door hevige regenval en haaden ze teveel water gekregen , enkele bladeren zijn geel geworden en opgekruld. Ik heb deze eraf getrokken kan dit kwaad?
- en is er een mogelijkheid om bladluis te bestrijden met huismiddelen?
Alvast bedankt aan iedereen en aangename kennismaking.
Alle tips zijn meer dan welkom
onbekende soort.jpg(onbekende soort 25mei)
skunk2.jpg(super skunk 8mei)
super skunk.jpg(super skunk 15 april)
super skunk1.jpg(super skunk 15 april)
Ik ben Ohk een 21 jarige jongeman uit Belgie en ben momenteel bezig met mijn eerste kweek.
Ik heb geen ervaring met kweken noch binnen en buiten.
Nu heb ik 2 super skunk planten en 1 onbekende soort elk geplant met twee weken verschil door onbeslissendheid.
Ik heb me hier op ingeschreven omdat ik hulp nodig heb en bij jullie denk ik het beste te vinden.
Als beginnend kweker heb ik nog een aantal vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden :
- super skunk zijn binnen soorten maar ik (probeer) ze buiten te kweken, heeft dit veel nadelen?
- door hevige regenval en haaden ze teveel water gekregen , enkele bladeren zijn geel geworden en opgekruld. Ik heb deze eraf getrokken kan dit kwaad?
- en is er een mogelijkheid om bladluis te bestrijden met huismiddelen?
Alvast bedankt aan iedereen en aangename kennismaking.
Alle tips zijn meer dan welkom
onbekende soort.jpg(onbekende soort 25mei)
skunk2.jpg(super skunk 8mei)
super skunk.jpg(super skunk 15 april)
super skunk1.jpg(super skunk 15 april)
Comment