Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green sensation te vroeg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Green sensation te vroeg

Korting op 420shop
    Mijn autoflower planten zijn nu 5 weken onderweg en hebben vorige week de eerste tekenen van bloei laten zien.

Nu wil ik dus gaan beginnen met voeding geven, heb zojuist 9 liter water aangevuld met 50% van de aanbevolen voeding(terra Plagron lijn). Nu heb ik per ongeluk 4,5ml green sensation toegevoegd inplaats van sugar royal. Kan ik deze 9 liter gewoon gebruiken de komende week en dan gewoon niet meer geven tot wanneer nodig of moet ik alles weg gooien ?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Een schema is zoals ze in pirates of the carabean zeggen, “guidelines”.

Je hebt groeivoeding, maakt dat de plant groeit en het blad groen wordt.

Bij bloei wil je vb niet dat in “bud” uitgetrokken (in de vorm van luchtig wordt) omdat de plant meer groeit in plaats van meer “buds” aanmaakt (de voedingstof stikstof N in NPK voeding wat zorgt voor groei). Maar dan heb je de PK voeding nodig wat in bloei voeding zit en de extra boost wat 1 van de voedingen zit in green sensation dus voor bloei.

De bloei voeding en green sensation geef je best in de echte bloei dus na de voorbloei, laten we zeggen wanneer de buds 10 witte haren telt zodat de plant kan concentreren op de buds met de PK voeding ; laat in bloei kan je in veel kweekverslagen lezen dat sommige bladen wat verkleuren😉.

Maar in het algemeen geloof ik als je de terra voeding geadverteerd staat bij plagron eenmaal gemengd met water dat dit 3 dagen goed blijft (sorry afhankelijk van de staat van uw plant).

Sugar royal is gewoon een product om de smaak te verbeteren.

Ik hoop dat dit uw vraag beantwoord😉

Comment

• Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Ik geef pas bloeivoeding als de planten echt in de bloei staan. 4de 5de week van de bloei ofzo

• NewNoobie
      NewNoobie commented
      Editing a comment
      10 witte haartjes juist?
      Idd het beste
Bezig...
X