Dag iedereen.
Ik en een vriend hebben elk 1 marocje van female seeds staan.
Deze plant is "semi-autoflowering" en ik las online dat ze in NL begint te bloeien midden juli en midden september oogstklaar zou zijn.
Dus ik verstond/versta onder "semi" dat die bvb aan 15 uren licht al begint te bloeien i.p.v. bvb 14 uren, kortom vroeger op het jaar.
Info:
Staan in 24L potten met plagron batmix.
Foto 1:
01062011059.jpg
Genomen op 01/06
Na 3 weken voorgroei op de vensterbank staan ze hier op de foto al 2 weken buiten.
( krijgen enzymes en wortelstimulator van plagron)
Foto 2:
22062011063.jpg
Vandaag genomen:
- Zijn plant heeft hij getopt, ik die van mij gefimt.
- Toch begonnen met wat voeding te geven (2ml plagron terra grow / 1L water )
- Dunne plexi met sneetje en gat in het midden op de pot geschoven zodat de zware regenbuien mijn PH-EC-H2O niet verstoren.
Foto 2:
22062011067.jpg
Vandaag genomen:
WAT ZIE IK DAAR? witte haartjes?
Gisteren was het de langste dag van het jaar en ik zie al bloeiverschijnselen, of zie ik het verkeerd?
Of versta ik het concept "semi-auto verkeerd?
Kortom iemand een idee???
Ik en een vriend hebben elk 1 marocje van female seeds staan.
Deze plant is "semi-autoflowering" en ik las online dat ze in NL begint te bloeien midden juli en midden september oogstklaar zou zijn.
Dus ik verstond/versta onder "semi" dat die bvb aan 15 uren licht al begint te bloeien i.p.v. bvb 14 uren, kortom vroeger op het jaar.
Info:
Staan in 24L potten met plagron batmix.
Foto 1:
01062011059.jpg
Genomen op 01/06
Na 3 weken voorgroei op de vensterbank staan ze hier op de foto al 2 weken buiten.
( krijgen enzymes en wortelstimulator van plagron)
Foto 2:
22062011063.jpg
Vandaag genomen:
- Zijn plant heeft hij getopt, ik die van mij gefimt.
- Toch begonnen met wat voeding te geven (2ml plagron terra grow / 1L water )
- Dunne plexi met sneetje en gat in het midden op de pot geschoven zodat de zware regenbuien mijn PH-EC-H2O niet verstoren.
Foto 2:
22062011067.jpg
Vandaag genomen:
WAT ZIE IK DAAR? witte haartjes?
Gisteren was het de langste dag van het jaar en ik zie al bloeiverschijnselen, of zie ik het verkeerd?
Of versta ik het concept "semi-auto verkeerd?
Kortom iemand een idee???
Comment