Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe denk jij erover?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoe denk jij erover?

Korting op 420shop
    Hallo!
    Ik heb enkele spots die naar gelang de omgeving een bepaalde kwaliteit hebben in (on)zichtbaarheid voor de kweek, de toegankelijkheid ervan achterwege gelaten. (Foto's komen wel in mijn verslag later)

Daar kan je dan onder verstaan dat:

1) De planten absoluut niet zichtbaar zijn maar eventueel kunnen geroken worden door de indirecte nabijheid van eventuele bewoners (eerder ontoegankelijk)
    2) De planten kunnen van bepaalde plaatsen opgemerkt worden maar de geur is te ver om op te vangen, dus zichtbaar van op langere afstand (eerder toegankelijk)

Nu ik het toch heb over geur, welke afstand schatten jullie in waarover die zich verspreid?

Dus m.a.w. wat lijkt jullie het meest riskant, een plant die je kan ruiken of die je kan zien...?

Natuurlijk is gestreefd naar het wegwerken van beide factoren maar dit is in de huidige bebouwing niet altijd mogelijk.

Gegroet SilveR
    4
    Goed verstopt en dicht bij de bewoonde wereld
    25,00%
    1
    Halfgoed verstopt en ver van de bewoonde wereld
    75,00%
    3
    Last edited by Silve R; 23 June 2011, 19:51.

Re: Hoe denk jij erover?

Als je van veruit in de natuur kijkt zie je meestal planten bij planten, niks abnormaals, als je wandelt voorbij een bosje en je ruikt iets abnormaal, ga je je vragen stellen. of zo denk ik er toch over
    --------------------------------------------
    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
    ik voel me een geurillaboer

Comment

beide proberen = kansen vergroten!

Melosma's uitleg klopt zeker maar als je de planten aan het verzorgen bent sta je wel op een open plek te tuinieren. Dat valt ook een beetje op natuurlijk

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat je best een straal van 10m behoud voor de geur. Wel geen ervaring mee...(hopelijk binnen een maand of 2 wel )

greetingz

Comment

Ik heb wel vaker gedacht een geurtje opgevangen te hebben maar ben nooit op verder onderzoek gegaan... Mss dat de mensen (ze moeten het al herkennen eerst en vooral) er niet veel aandacht aan schenken.

@Lodrovick
        Ze zijn dan wel voldoende verstopt (halfgoed, niet "open") om niet op te vallen tijdens het verzorgen.

Ikzelf denk dat 10m wat klein is ingeschat, afhankelijk van de al dan niet dichte begroeiing kan de geur misschien beperkt worden?
        Dacht persoonlijk aan 20 a 30 tal meter

Comment

Beide plaatsen niet doen, en verder zoeken.
          Als het waait gaat de geur makkelijk 100m. als het windstil is, hangt er in een straal van 20m of meer een hele "wietwolk" aan geur.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik was eigenlijk vooral benieuw naar wat voor jullie de beste (van de twee) kans overhoud op overleven als spot.

Mijn spots kan ik zelf heel goed uitkiezen en ik laat die niet vallen omdat jij denkt dat ze te riskant zijn zonder ze ook maar gezien te hebben... op basis van wat bepaal jij dan eigenlijk je standpunt?
            Verder weet je niet wat ik bedoel met "dicht bij de bewoonde wereld" maar bekijk het gewoon in de vergelijking tussen de 2 stellingen aub

Ik vraag jullie dus niet of jullie mijn spots goed vinden of wel/niet zouden doen, want die kennen jullie ook helemaal niet dus daar gaat het hier niet om

Comment

ik zou niet te dicht bij huizen gaan of zo maqar zou zeker ff een paardagen een paar jointjes roken op die plek om t ekijken of er iemand langs komt wel
              ff checken voor zekerheid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silve R View Post
                ...en ik laat die niet vallen omdat jij denkt dat ze te riskant zijn zonder ze ook maar gezien te hebben... op basis van wat bepaal jij dan eigenlijk je standpunt?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Dan begrijp je me wederom verkeerd...
                  De vage info die je krijgt is zo bedoeld, omdat ik ook niet naar antwoorden vraag op basis van die info, ik wil weten wat de mensen hier in het algemeen het best vinden qua ligging tussen de 2 stellingen.

Deze stellingen zijn 2 uitersten, nooit gezegd dat mijn spots daartoe behoren

Maar jij vind het blijkbaar leuker om mijn vraag om te draaien, en ik blijf erbij dat je een spot niet kunt beoordelen indien je deze allesbehalve kent.
                  Maar goed, laten we de discussie bij het onderwerp houden en niet te ver afwijken aangezien mijn spots niets te maken hebben met deze vraag zoals eerder al vermeld.
                  Als jij beide opties geen goed idee vind is dat goed, maar ik wil de voorkeurs gedachte te weten komen tussen de 2
                  Mvg

Comment

gewoon de plaatsen waar ze van een afstand tezien zijn,werken met autoflowers

Comment

Bezig...
                    X