Ik denk dat ik beginnende bloei zie bij de foto planten, maar ik heb niet geprobeerd om er een foto van te maken, want Ik heb er geen vertrouwen in dat ik dit goed op een foto krijg.
De autoflowers, de eerste gaat goed maar zoals te zien is, is die voorlopig nog niet klaar.
Dat word spannend vanwege het verwachtte weer.
DSCF0006.jpg
De tweede autoflower waarbij op de achtergrond het zielige plantje staat.
De hoogste top op de foto is van het zielige plantje, wat op de foto veel meer lijkt als het is. Die top is ook de enige bloem aan dit plantje.
De rest van de foto, is dus de autoflower waar ik al 4 buds van afgehaald heb.
Die mag ik helemaal wel elke dag blijven controleren, gezien de weersverwachting.
Het zou hier morgen middag gaan regenen. Ik zag echter nog geen rot, dus het besluit om langer te wachten met de resterende bloemen pakt goed uit.
Dat zal wel oogsten worden als ik rot zie. Ik zie tenminste wel al wat bruine pistels, hoewel veel nog wit zijn.
DSCF0003.jpg
De laatst twee zaadjes die ik geplant had gaan op zich goed, maar deze planten zijn net een 20cm hoog.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wanneer deze gaan bloeien en of dat nog wat word.
De autoflowers, de eerste gaat goed maar zoals te zien is, is die voorlopig nog niet klaar.
Dat word spannend vanwege het verwachtte weer.
DSCF0006.jpg
De tweede autoflower waarbij op de achtergrond het zielige plantje staat.
De hoogste top op de foto is van het zielige plantje, wat op de foto veel meer lijkt als het is. Die top is ook de enige bloem aan dit plantje.
De rest van de foto, is dus de autoflower waar ik al 4 buds van afgehaald heb.
Die mag ik helemaal wel elke dag blijven controleren, gezien de weersverwachting.
Het zou hier morgen middag gaan regenen. Ik zag echter nog geen rot, dus het besluit om langer te wachten met de resterende bloemen pakt goed uit.
Dat zal wel oogsten worden als ik rot zie. Ik zie tenminste wel al wat bruine pistels, hoewel veel nog wit zijn.
DSCF0003.jpg
De laatst twee zaadjes die ik geplant had gaan op zich goed, maar deze planten zijn net een 20cm hoog.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wanneer deze gaan bloeien en of dat nog wat word.
Comment