Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel stress

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel stress

    Korting op 420shop
    weed 5.JPGfoto (1).JPGfoto (2).JPGfoto (3).JPGfoto (4).JPGweed3.JPGweed4.JPG

    #2
    Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st

    zien er redelijk uit,maar in wat voor grond staan ze want de bladeren krullen een beetje naar binnen

    Comment


      #3
      Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st

      Ze staan nu in gewone potgrond geef ze af en toe wat voeding door het water daar ben ik nu net een week mee begonnen.

      Comment


        #4
        Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st

        Knap plantje voor 3 weken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st

          Waar kan het aan liggen dat ik gekrulde bladeren heb?

          Comment


            #6
            Re: Wat vinden jullie van mijn plantjes?? (eerste kweek) 3 weken oud, in het begin veel st

            overvoeding,en lage lv,maar als ze blijven groeien komt het wel goed.

            Comment

            Bezig...
            X