hallo ik had een vraag kan ik in juli ook nog buiten wiet kweken
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kan ik in juli ook beginen met kweken
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kan ik in juli ook beginen met kweken
Oorspronkelijk geplaatst door santiva View Posthoeveel gram zou dat mij op leverren dan en wanneer kan ik knippen hoelang is de bloei
deze plant gaat je tussen de 1,5 en 4kg droog plantmateriaal opleveren, je kan starten met knippen op 16 december en de bloei wordt uitgesmeerd over de periode september 2011 - maart 2012. Qua bloeilengte moet je zeker rekenen op een meter of 2, en omwille van het faunaleven zou het een idee zijn wat van die netjes pinda's erin te hangen.
sorry gast, aan de hand van de info die je geeft is er geen zinnig woord te zeggen, maar ik kan je haast garanderen dat de oogst geen feestje gaat worden.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Re: kan ik in juli ook beginen met kweken
misschien als alternatief : een ronde autoflowers is nog prima te doen nu. Sterker nog > ik heb nog een rondje in de planning staan die over anderhalve week de grond in gaat (als zaadje wel te verstaan!Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment