Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik in juli ook beginen met kweken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    kan ik in juli ook beginen met kweken

    Korting op 420shop
    hallo ik had een vraag kan ik in juli ook nog buiten wiet kweken

    #2
    Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

    Aan de late kant maar kan nog net. groeiperiode is enkelzeer kort nu dus worden geen grote planten.

    Comment


      #3
      hoeveel gram zou dat mij op leverren dan en wanneer kan ik knippen hoelang is de bloei

      nog vergeten te zeggen de planten staan ongeveer zo beetje 12 in de zon
      is dat goed
      Last edited by ceBep; 2 July 2011, 17:56. Reden: dubbel post

      Comment


        #4
        Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

        Welke zaadjes zijn het? Welke soort komt er uit dus. Je kan al die info vinden op het internet

        Comment


          #5
          Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

          dat weet ik niet welke soort ik krijg hem van een maand de plant is ongeveer 15 cm groot

          Comment


            #6
            Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

            Vraag het van de persoon vanwie je het krijgt/koopt?

            Comment


              #7
              Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

              Oorspronkelijk geplaatst door santiva View Post
              hoeveel gram zou dat mij op leverren dan en wanneer kan ik knippen hoelang is de bloei
              Op basis van de informatie die je hier zo post (onbekende soort, erg late start, maar een inventieve nickname) schat ik het volgende in :

              deze plant gaat je tussen de 1,5 en 4kg droog plantmateriaal opleveren, je kan starten met knippen op 16 december en de bloei wordt uitgesmeerd over de periode september 2011 - maart 2012. Qua bloeilengte moet je zeker rekenen op een meter of 2, en omwille van het faunaleven zou het een idee zijn wat van die netjes pinda's erin te hangen.

              sorry gast, aan de hand van de info die je geeft is er geen zinnig woord te zeggen, maar ik kan je haast garanderen dat de oogst geen feestje gaat worden.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #8
                Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

                bedankt voor de info

                Comment


                  #9
                  Re: kan ik in juli ook beginen met kweken

                  misschien als alternatief : een ronde autoflowers is nog prima te doen nu. Sterker nog > ik heb nog een rondje in de planning staan die over anderhalve week de grond in gaat (als zaadje wel te verstaan!
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment

                  Bezig...
                  X