Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

probleempje bladeren hangen, verkleuren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

probleempje bladeren hangen, verkleuren

Korting op 420shop
    IK heb dus 3 weken plantjes staan met ontkiemen erbij getelt en ze gaan lekker alleen beginnen de bladeren bij 1 beetje raar te hangen verkleuren en soms bruine stipjes maar ik geef geen voeding
    wel staan ze in almixx van biobizz

IMG00119-20110704-1516.jpg

Re: probleempje

Doe is foto van heel de plant
    Zitten er gaten onder in je potten , en zou je niet grotere potten nemen?

groetjes
    God was never on your side..

Comment

Ik heb precies hetzelfde probleem! EN HET GROEIT!!
      ik heb grote potten voor ook al kleine plantjes enja.. er zitten gaten onder!
      ze staan buiten Hard te bakken in de zon en hebben zo'n schaaltje onder de bak waar ze in het water staan! wat doe ik fout?? waarom worden de bladeren geel??

Comment

Ik heb dat hier ook gehad; lag er bij mij waarschijnlijk aan dat er nog (oude) voedingsresten in de pot zaten. Upload eens een foto van de gehele plant zoals Bella al zegt, dat is makkelijker inschatten. Ik zie ook witte korrels te liggen op de foto, wellicht is het overvoeding.. Trouwens kleuren die bladeren die je op de foto laat zien op ten duur altijd geel weg en vallen ze er meestal snel af, net als de lobblaadjes.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

Comment

Re: probleempje bladeren hangen, verkleuren

Net als wat Weedy zegt, als het alleen de lobbladeren en de 2 erboven zijn, is dat normaal.
          En, dit zouden we inderdaad goed kunnen zien als de hele plant op de foto zou staan

Comment

Re: probleempje bladeren hangen, verkleuren

Hoi ik ben pietu 31 jaar heb zelf ook dat probleem gehad 4 jaar geleden maar ik weet het als ze bruine stippen krijgen op het blad boven op en ze worden een beetje geel dan komen ze kalk of calcium of magnecium tekort gooi gewoon een beetje wortelvoeding bij de regenwater dan worden ze weer een normale kleur en het liefs de bladje waar de bruine stip weg knippen want daar gaat veel energie naartoe Gr. Pietu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bosjesman View Post
              ....hebben zo'n schaaltje onder de bak waar ze in het water staan! wat doe ik fout?? waarom worden de bladeren geel??
              Als er constant water instaat weet je de oorzaak wel....

Comment

Bezig...
              X