Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help hij wordt te groot!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help hij wordt te groot!

Korting op 420shop
    Beste ganjakenners,

Ik had dit jaar zweng gehaald. ak 47 in de shoppa en daar zaten zaadjes in. Nu heb ik die zaadjes ontkiemt en ze zijn al mooi aan het groeien. Hij staat nu 1,5 maand en is al bijna anderhalve meter hoog. Vorig jaar waren ze ook al belachelijk hoog geworden. Zo hoog dat ik een ladder nodig had om in de bovenste top te kijken. Nu vraag ik me af hoe ik kan zien wanneer die over gaat in bloeifase en wat ik er tegen kan doen om de plant een beetje in bedwang te houden. Ik heb een pot van ongeveer 40 liter. toppen lukt volgens mij niet meer. Als iemand advies heeft hoor ik het graag.

alvast bedankt!

Re: Help hij wordt te groot!

je kan de taken buigen zo dat je ze begeleid

knakken moet je hier effe kijken http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-buitenwiet

verduisteren http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-je-planten

hoop dat je genoeg info heb

succes met je kweek
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

1 tip: touw

Comment

bovenste stuk eraf en stekken? kweni ofda nog gaat als stam al te ver ontwikkeld is...

Comment

Luister naar Shades of Green

met een touwtje (niet te strak om de stam want die groeit nog!) hoog in de stam de hoofdtop RUSTIG! naar beneden en opzij buigen. Hierdoor gaan zijtoppen zich meer ontwikkelen met een meer brede dan hoge plant als gevolg.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eefenkevin View Post
            bovenste stuk eraf en stekken? kweni ofda nog gaat als stam al te ver ontwikkeld is...
            had het zelfde probleem. dus heb jouw idee geprobeerd. nu maar wachten of ie nog gaat wortelen

Comment

zulk soort topstekken hebben vaak een dikke stam, wat het bewortelingsproces meestal niet ten goede komt. Er komt wel wortel aan maar het duurt langer.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

jup jup te dikke stam daarom zeggen er ook 3 mensen in dit topic dat je moest buigen maar ja daar in het nu te laat voor
                Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
                laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

goede raad wordt wel eens meer ind e wind geslagen
                  anyway succes ermee

Comment

tss mijn stekken hebben na een week en half wortels... wortelstim eh mensen...
                    ik heb 2 gestekt en ene geknakt, de geknakte is nu op sterven na dood dus.... (zijtakken knakken lukt me dan weer al wel)
                    En stond er duidelijk bij dat ie op zen stam moest letten e!! (btw iets dikkere stam zorgt dan weer voor meer stabiliteit eh...)
                    Let er nu gewoon op dat je de stekrichtlijnen goed volgt, geen voeding eerste weken, niet te nat zetten..... ed

Comment

ik denk dat fimmen geen nut meer heeft gewoon rustig naar beneden buigen en vastzetten met touw de takken groeien dan vanzelf
                      wel redelijk mee en anders zou je de takken ook nog me touw vast moeten zetten.

grtz!

Comment

Bezig...
                      X