Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower nu starten te doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflower nu starten te doen?

Korting op 420shop
    Allen,

Ik weet het ik ben erg laat, maar las net op een ander topic dat je nu nog zou kunnen beginnen met een autoflower ronde buiten te planten!
    Klopt dit inderdaad?
    Dan ga ik vanavond nog deze zaadjes onstkiemen en asap in de grond knallen!

Re: Autoflower nu starten te doen?

Je kunt zelfs nog gewone cannabis zaaien: alleen de planten worden dan niet groot.

Comment

dat vroeg ik me dus ook af

Ga het gewoon nog probeeren en zie wel hoe groot ze worden!

Comment

owkee ik ga het gewoon proberen kost me hoogstens een zaadje en ik leer er vast weer wat van

Comment

gewoon doen heb er hier 8 ter ontkieming liggen auto en normale dus komt goed
          God was never on your side..

Comment

Heb gisteren ook de inmiddels 3e ronde AF-jes gezaaid
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Vandaag zijn bij mij de Automazars, de Sweet Coffee Ryders, de Sugar Mango Ryders, de Black Jack auto's, de Vertigo auto's, de Snow Ryders en de Big Devils gezaaid. Bij de vorige ronde auto's heb ik 5 Nadia's gezaaid. Een mannetje hiervan moet de auto's gaan bevruchten. Ik hoop dat de bloei min of meer gelijktijdig gaat plaatsvinden.
              De 2e ronde heb ik verkloot: tijdens een korte vakantie is de tuinkas onvoldoende belucht. Volgens het geheugen van de thermometer is de hoogst gemeten temperatuur in de kas 55 graden geweest. En daar konden de jonge planten niet tegen.
              Last edited by Xtreme; 11 July 2011, 16:50.

Comment

misschien een idee voor de kookrubriek ofzo ... Xtreme's autoflower soep

vervelend dat ze naar de knoppen zijn, maar er komt een mooie set aan nu als ik het goed lees !

m'n 1e ronde is zowat klaar, tenminste : wat er van over is
                Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Mijn "klantenkring" breidt zich gestaag uit. Vrienden en kennissen, die op hun balkon of in een kleine tuin geen cannabis (mogen) telen, vragen mij wat planten voor hen groot te brengen. Per persoon kweek ik maximaal 5 auto's, want 5 NLX-en of andere giganten die 2 meter hoog worden begin ik niet aan. Zo'n 50 wietbomen in mijn tuin is mij te gortig. Ze geven mij zaden, vaak veel te veel in de hoop dat ik er meer voor hen laat groeien. Ik geef wel de soorten aan, zodat ik kan experimenteren met de zadenteelt. De Nadia-man moet naast de auto's ook nog wat Nadia-, White Widow- en Danish Gold-vrouwtjes van mezelf bevruchten. Terzijde: ik heb hen bold gemaakt, omdat ik twijfel tussen hen en hun. Ik denk dat hun een bezittelijk voornaamwoord is en hen een persoonlijk voornaamwoord. Welke Neerlandicus helpt me uit de brand?

Comment

Nou extreme is vind het super dat jij voor mensen planten zet die ze zelf niet kunnen zetten.

Hen /Hun wat maakt het uit ...
                    God was never on your side..

Comment

Comment

Hen is inderdaad correct nederlands in deze context.
                        Je kunt het gebruik van hen en hun even nazoeken op google.
                        Zal niet helemaal nodig zijn aangezien je toch de correcte vorm hebt gebruikt.

Comment

Taal gebruik je gevoelsmatig, tenminste als je er "feeling' voor hebt, zoniet heb je een vriend in goegel:
                          http://www.google.com/search?source=...qi=g6&aql=&oq=

Jammer dat we geen complete velden mogen aanleggen (of het nu alleen voor jezelf of voor anderen is zal me een biet zijn), ik zou zo meedoen....

On topic:
                          Heb ook nog een paar LR#2 f3 in de grond gedaan, zijn nieuwe zaden, dus kunnen nog ff mee voor een testronde....

Comment

als je nu een volkstuin neemt met een man of 6 en je deelt die op in 6 stukken is niemand zwaar strafbaar maar kun je wel lekker door kweken .....
                            gr chef

Comment

Bezig...
                            X