Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste dagen van autoflowering

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste dagen van autoflowering

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

ik heb enkele zaadjes van Azarius besteld, White Domina Automatica.
    Aangezien ik weinig tijd heb in de vakantie zou ik graag zo snel mogelijk van start gaan. Woensdag krijg ik mijn zaadjes in de bus, maar donderdag vertrek ik al op vakantie voor 8 dagen. Zou het al mogelijk zijn om vanalles klaar te zetten zodat de plant al wat verder zit nadat ik terugkeer op vakantie of is het echt zo noodzakelijk om er de eerste dagen dagelijks bij je plant te zijn?

Nog een vraagje. Als ik ze toegestuurd krijg en ik wil er een paar van bewaren, hoe moet ik ze goed bewaren dat ze nog een maandje goed blijven, of is dat niet mogelijk?

Alvast bedankt.

Re: Eerste dagen van autoflowering

op de eerste vraag kank enkel geven wak denk... Als je ze ontkiemd duurt het 3 4 a 5 dagen voor je iets ziet, eens ze bovenkomen moeten ze wel voldoende licht hebben (buiten staan bijv..)

En bewaren kan je best in de koelkast doen (in het groentevak daar is de luchtvochtigheid vaak in geregeld)
    maandje moet zeker lukken, ik haal soms zaad van 4 jaar oud eruit en dat groeit ook nog

Comment

Mag ik dan een bloempot nemen, het zaadje erin, wat water geven en vertrekken op vakantie voor die 8 dagen ? Heeft het niet dagelijks water nodig?

Comment

Lekker wachten tot na je vakantie

Anders zit je te kloten op nix af

Lekker rustig de tijd voor nemen na je vakantie
        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Grote pot aarde je zaden er in flike slok water geven net voor je op vakantie gaat en ze beetje beschut weg zetten niet in volle zon
          op vakantie gaan en na 8 dagen als je thuis kom dat zijn je planten net boven de aarde uit
          suc6
          God was never on your side..

Comment

mss de pot nog afdekken met plastic zakje voor de LV hoog te houden

Comment

Bedankt! Nog 1 vraagje, als ik ze in een pot zet, doorzichtige zak erover, waar moet ik ze dan zetten? Mag ik ze buiten zetten dan ?

Comment

Bezig...
              X