Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hoi hier nog een paar foto's van mijn planten.
zijn ze al bezig met de bloei?
en moet ik ze nu beschermen tegen het slechte weer? onder een afdak ofzo heb ruimte genoeg.
en ik geef ze nu ferro bloeibooster en biocrop.
gr wappieDSC_2072.jpgDSC_2073.jpgDSC_2075.jpg
volgens mij zijn ze aan het beginnen met de bloei maar ik zie nog geen topvorming. je kan ze afdekken door mniddel van een afdakje ja, dat doe ik ook. ik doe het vooral gewoon voor de zekerheid. liever het zekere voro het onzekere.
hallo hier nog een paar foto,s van mijn planten.
heb ze momenteel onder een afdak staan vanwege harde wind en regen,heb al 1 waar een tak is van afgebroken.
kunnen jullie zien hoelang het nog ongeveer duurt wanneer ik ze kan oogsten.
en ik geef ze nu ferro pk booster verrijkt. hoelang moet ik hier mee doorgaan?
b.v.d wappieDSC_2081.jpgDSC_2082.jpgDSC_2083.jpgDSC_2088.jpgDSC_2090.jpg
bedankt, dus duurt nog wel even.
het is hier nu al een paar dagen heel slecht weer,ze staan nu al 3 dagen onder dak, krijgen nu dus geen goed licht,kan dit kwaad?
zodra het mooi weer is zet ik ze direct weer buiten.
als ze te groot worden kan je beter en touw(beste een veter ofzo) om de stam doen en de plant iets schuin richting de grond trekken. knakken kan je beter niet doen in de bleoi
hoi. bij 2 van mijn planten gaan er heel veel bladeren dood,gele of bruine kleur.
weet iemand misschien wat dit is geef ze elke dag voeding.bloei a, bloei b, biocrop, bloeibooster verrijkt. (ferro)
en ook de juiste hoeveelheid wat is aangegeven op de voeding.
krijgen ze nu teveel of te weinig, of hoort dit gewoon zo omdat mischien de planten op hun einde komen.
Comment