Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help mn wietplant is omgewaaid!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help mn wietplant is omgewaaid!

    Korting op 420shop
    Ey, ik heb sins april 5 wietplanten buiten staan ze doen et allemaal goed maar de laatste paar dagen stormde et erg en mn grootste wietplant (1.80) is bijna helemaal doormidden geknakt. ik heb met tie rips de stam weer recht gezet en een paar stokken ernaast gezet voor ondersteuning maar gaat ie nu dood?? foto's komen nog

    #2
    Re: Help mn wietplant is omgewaaid!

    Ja Rickert, je plant gaat dood. De vraag is alleen : wanneer ?

    Planten kunnen veel hebben, ik denk dat deze je nog wel zal verbazen qua veerkracht
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Help mn wietplant is omgewaaid!

      Als de steel op de knik nog aan elkaar zit en dus niet helemaal is doorgescheurd, heb je een goede kans dat ze het overleeft. Het is wel van belang dat je een mooie stevige spalk om de knik maakt. Niet te stevig want dan gaat de steel bekneld zitten en kan ze nog minder voedingstoffen naar het bovenste gedeelte sturen.
      Verder is het misschien handig om de plant met touwen op zijn plek te houden, zodat ze bij de volgende hoosbui vrijwel niet heen en weer waaien.

      Succes, beterschap en groeten,

      Fender

      Comment


        #4
        Re: Help mn wietplant is omgewaaid!

        foto? , als ie niet door 2 is kan ie het nog halen. knakken is niet ZO erg , van elkaar gerukt anders wel..

        Comment


          #5
          Re: Help mn wietplant is omgewaaid!

          hehe het is alweer goed stam staat weer recht en is alweer aan elkaar gegroeid was toch niet zo erg als ik had gedacht

          Comment

          Bezig...
          X