Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HELP

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

In en rond de evenaar doen ze dit ook, dag licht verlengen.
    Helaas zitten wij niet op die breedte graad .

Lees je lekker in en maak een plan voor aankomend jaar.

Comment

• Hman
      Hman commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de info.
      Ik verleng het daglicht niet, de lampen gaan pas aan als het daglicht er al is en gaan uit voor de zon ondergaat.
      Is jammer genoeg maar goed voor een 7 tal uurtjes maar probeer het missen van de zon enkel te compenseren met die lampen....

Special Queen 1 Auto wietzaden: afkomstig van Power Bud en Big Skunk Auto

Als nakomeling van Power Bud heeft Special Queen 1 Auto skunky en zoete aroma’s geërfd, samen met een hoge productiviteit. Door de toevoeging van Big Skunk Auto genen heeft deze cultivar een snelle groeitijd en een compacte vorm gekregen. Ze bestaat uit 50% indica-, 45% sativa- en 5% ruderalis-genen. Hoewel Special Queen 1 Auto een autoflower is, is deze soort echt 'speciaal' en zal ze telers van elk ervaringsniveau imponeren met haar veerkracht en ruime oogsten.

toch een meter hoog maar niet veel hoger.

maar 5 ruderalis en 45 sativa duwt wat naar de langere bloeikant wss. ik weet niet hoe ze reageren van buiten naar binnen onder een lamp, en planten uit de grond halen om dan in een pot verder te bloeien hmmm. wortels schenden, verplaatsen, is stress x4 of 5

snoeptopje nemen en wat versneld drogen, proevertje hier en daar, en dan op het hemak uitkijken voor de volgende ronde naar tent en toebehoren ? geur is wss geconcentreerd net door het tentje, ruik je veel erbuiten?

Ganja always does the trick.

Comment

• Hman
      Hman commented
      Editing a comment
      Ik vind het nu nog niet erg sterk ruiken maar je ruikt het wel als je er net naast staat. Ook als je een 5 tal meter verderop staat en de wind je kant opstaat kan je het soms ruiken...Wil natuurlijk geen problemen vandaar het idee om het nu alsnog te gaan verplaatsen...
      Ik speel wel met het idee om die 2 grote te laten staan maar als daar echte toppen op (zouden) komen gaat dat wellicht ook sterk ruiken toch?

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Elke top wiet stinkt gewoon moet je maar denken. De ene nog erger als de ander.

Is dit een beetje duidelijk?
    Attached Files

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      en de kleine afjes gaan zo blijven enkel afbloeien wss, ik zou eerder opteren de tent weg te neme' indien weinig inkijk in de tuin om meer zon erop te krijgen, de twee grote gaan mss zo sneller gaan, en toch wat bloeibooster, of p en k bijgeven ?

• Hman
      Hman commented
      Editing a comment
      Is nu gewoon buiten zonder de tent niet erg gevaarlijk. De temperaturen zakken nu al 's nachts onder 0 graden.
      Ik heb op dit moment de verwarming in het tentje vrijwel de hele dag aan en zeker 's nachts. Daarmee hou ik de temperatuur dan nog tot een graad of 10.

• Hman
      Hman commented
      Editing a comment
      LR2?

Even een update...
    Ik heb een complete binnen tent gekocht, deze word zondag opgebouwd.
    Dit zat in het pakket:
    Wegens niet meer gebruik zet ik mijn 1 keer gebruikte kweektent met toebehoren te koop.
    2 x Viparspectra 450 watt lampen met een aparte groei en bloei stand
    1 x ventilator pk 160-l airflow 800m3/h
    1 x carbon filter k2603 airflow 900m3/h
    1 x tent hydroshoot 200
    afmetingen 120x120x200cm
    3 x ventilator
    2 x stekkerdoos
    2 x verlengkabel
    1 x weather station
    1 x ph meter

een paar vraagjes...
    Is dit degelijke kwaliteit?
    En kan ik al de planten, 5 (kleine) White widow autoflowers en 2 special Queen 1 (geen autoflowers en best groot) er in zetten of kan ik er beter wat laten staan in de buitentent?
    (zie foto's hierboven)
    Hoor graag wat ik het best kan doen voor nu...
    ALLE tips zijn meer dan welkom.
    Alvast bedankt!​

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Lr2 zal bij benadering wel een idee hebben, ja.

• Hman
      Hman commented
      Editing a comment
      LR2?

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Als ik ze uit graaf, dan graaf ik hem ruim uit en schud ik de kluit een beetje zodat dat zand er wat af gaat en dan hup de pot in met nieuwe grond
Bezig...
X