10
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HELP
Collapse
X
-
Aan de hand van de eerste foto zou ik die plant even checken op rot, en eigenlijk alle planten even checken.
Heb je een microscoopje? Dan kan je de trichomen bekijken hoe ver de plantjes zijn.
Comment
-
Het is beter om zo precies mogelijk te zijn, zou zonde zijn om je planten te vroeg of te laat om te halen.
Zo'n klein microscoopje kost echt maar een paar euro en onmisbaar in mijn ogen.
Je kan dan echt goed de trichoompjes bekijken en precies weten wanneer ze klaar zijn.
-
Je kan ook naar de bloei haartjes kijken, is 3 kwart bruin dan kan ze om.
Maar, dit is niet zo accuraat als de daadwerkelijke trichomen bekijken want elk plantje kan weer anders zijn.
Ik heb zelf een paar keer een plantje eerder moeten omhalen vanwege rot, maar ik word er evengoed stoned van.
En je plantjes zien er iig erg lekker uit dus smaken zal het sws wel denk ik. 😊
-
-
eerste foto op zich ziet r goed uit. kzie een banaantje ook, had dat ook op de special queen van rqs, of is dat n ander? , opletten voor mss hier en daar een zaadje.
tip van een collega, ipv foto van dicht op topjes, filmpje maken ook van dicht en kun je pauzeren opt juiste moment wanneer de trichs er scherp op staan.Ganja always does the trick.
Comment
-
Gewoon omhalen en fatsoenlijk op nieuw beginnen. Dat had ik gedaan als ik jou schoenen aan had. Stoned zal je toch wel worden van dat spul wat er nu staat. En veel meer gaat het wss toch niet worden🤷🏼♂️ toppen rijpen ook nog wat na tijdens het drogen..
-
filmpje maken en als je kan opt juiste moment pauzeren en er een screenshot van nemen. maar idd die 3 autoflowers zien er goed uit, heb je al iets en ja dan blijven er nog 2 queens over? reveggen is niet populair bij opnieuw beginnen en bijna onmogelijk in de hoogte, ik zou het ook jammer vinden om ze weg te smijten. maar soms ja. is moeilijk om een levend wezen die energie krijgt en geeft om te doen he.
Comment