Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit geschikte bloeivoeding?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Is dit geschikte bloeivoeding?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal, ik heb 2 shortryders (af) en ze zijn nu toe aan bloeivoeding, me ma heeft nog blauwe voedingstaafjes liggen, dus het zou handig zijn al kan ik dat gebruiken, zodat ik geen nieuwe voeding hoef te kopen. ze zegt dat het goed is voor alle planten in de bloei, en dat het iets met 20-20-20 is (ik neem aan dat ze de npk-waarde bedoelt) ik vond het nogal vreemd omdat ik nog nooit iemand met voedingstaafjes heb zien werken, maar altijd met vloeibare oplossingen.
    Weet iemand hier meer over?
    Alvast bedankt!

Hier de foto's van de voedingstaafjes en me plant die het nodig heeft (let niet op de bruine korreltjes onder de blauwe staafjes, dat is een andere soort voeding ofzo)
    Attached Files

Re: Is dit geschikte bloeivoeding?

Ik heb ze ook gebruikt als extra voeding voor de groei maar niet in de bloei
    daarvoor heb ik gwn pokon gehaald in de plante winkel voor 5 euro
    je kan ze denk ik best gebruike voeding is voeding tog ze gaan 100 dage mee als het goed die sticks
    maja ik ben ook nog maar een beginner miss dat andere het beter weten

Comment

waarom pokon voor 5 euro per halve liter kopen terwijl 'n liter Hy-PRO voeding maar +/- 6-7 euro kost??
      Last edited by angel777; 1 August 2011, 16:31.
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

dus jij wou zegge dat er heel veel verschill tussen zit en die hy-pro voeding dus beter is doe het al 3 jaar zo en heb gwn goeie opbrengsten
        en ja ligt er aan of er een growshop in de buurt is anders rij je die verschil in geld wel op aan bezine
        Last edited by jwz0181; 1 August 2011, 16:37.

Comment

Oke, m'n eindbeslissing is al tot stand gekomen: ik heb terra bloei gekocht bij dutch headshop, omdat de blauwe voedingssticks een tekort aan stikstof hebben, en dus sterk werd afgeraden.
          Iedreen bedankt voor de hulp deze post kan gesloten worden

Comment

Nonsense,

20-20-20 is een universele groei voeding, met teveel N voor een bloeiende plant.
            Al kan wat stikstof bij jou plantje geen kwaad, want die is zo geel als een .........................
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Bezig...
            X