Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek: gele bladeren. bruine stam. 6 planten. zelfde simpthonen. Snel hulp gezocht.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Buitenkweek: gele bladeren. bruine stam. 6 planten. zelfde simpthonen. Snel hulp gezocht.

Korting op 420shop
    Ik ben bezig met een buitenkweek maar de plantjes zien er niet goed uit. Alle planten hebben bultjes rondom de stam. Ze krijgen elke dag water, en af en toe wat voeding.

Wie kan me helpen?

P2114_11-08-11.jpg bultjes.P2144_11-08-11.jpg
    P2149[02]_11-08-11.jpggele bladeren.
    P2138_11-08-11.jpg

Stam word bruin?
    P2258_11-08-11.jpg

En nog wat foto's

P2137[01]_11-08-11.jpgP2118_11-08-11.jpg

Het is een early skunk plant.

Dit zijn nog 2 foto's van de gorrila. die het zelfde probleem ondervind.

P2147[01]_11-08-11.jpgP2148_11-08-11.jpg

IK hoop snel op reacties. alvast bedankt.

Saratar, grwing in the garden.

Re: Buitenkweek: gele bladeren. bruine stam. 6 planten. zelfde simpthonen. Snel hulp gezoc

Yo Saratar,

Het ziet er zeker niet goed uit, vooral dat bruin paars is een ongezonde plant(en). Het weer laat te wensen over dat is een feit. Ik ben geen kenner, in mijn ogen lijken het wel mannetjes?? dan is het zowiezo klote.

Misschien heb je wat meer info over de zaden die je hebt aangeschaft?

Binnen zetten deze zomer toch beter denk ik, heb ik ook gedaan met tent en brute spaarlamp, ook nog op onderzoek uit daarmee.

Wat meer info hier kan helpen

Growtjes

Robbert

Comment

Re: Buitenkweek: gele bladeren. bruine stam. 6 planten. zelfde simpthonen. Snel hulp gezoc

Bedankt robbert. Ik heb in totaal 6 planten. 4 easy skunk. en 2 guirilla's. 50% sativa/50% indica. het zijn geen gefeminiseerde planten.

En ze staan gewoon buiten op het balkon. ze zitten in 11 liter potten.

Comment

Bultjes geen probleem, bruine stam weet ik niet. Geef je voeding? Zo ja, geef niks meer. Zo nee, begin daar eens mee.
        edit: ff beginpost beter gelezen, wat voor voeding geef je en hoe veel?
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Dek je ze af of laat je de natuur zijn ding doen, ik ga ervan uit dat je ze niet afdekt.... zolang ze niet in bloei gaan is het moeilijk te zeggen of het mannetje of vrouwtje is, mijn ervaring is dat planten die de hoogte in groeien en lang dun uitschieten mannetjes zijn. die zullen inplaats van draden eerder bolletjes laten zien en dat is niet goed, later zullen ze je vrouwtjes bevruchten en dat betekent nieuw kut zaad zeg maar in je topjes.

Voeding??? welke waarvoor??? groei bloei stimulans, er is vanalles, maak jezelf niet gek eerst maar eens een volgroeide afgebloeide plant om mee te beginnen, zonder voeding buiten kan makkelijk als het weer het immers toelaat.

Wat ook heel belangrijk is...donker is donker en moet donker blijven, elke lantaarnpaal of schuurdeur die even opengaat zorgt (in mijn ogen) voor stress. Je planten groeien bij langdurig licht, op internet genoeg over te leze google maar raak. Naarmate licht uren minder worden schiet het plantje in bloei, word dit onderbroken.... reken maar uit.

Ook een ervaring, heb weleens 10 zaden gekocht en de 1e 5 het eerste jaar en jaar erop de andere 5 geplant, het 1e jaar een vrouw het jaar erop 3, hiermee wil ik zeggen dat je ook simpelweg pech KAN hebben.

Groet Robbert

Comment

Dat de stam bruin wordt maakt niet uit, de plant begint ''harder'' te worden. Dit trekt langzaam naar boven tot ongeveer de 1e internode. Je vraagt je af waarom je bladeren geel worden. het enige wat ik kan zeggen is dat deze plant veel te weinig ruimte krijgt. De aarde die je gebruikt is door de buffer heen. Oplossing; verpotten naar een grotere pot, bijvoorbeeld een 30 liter specikuip. Ook even wat aarde afkloppen van het wortelgestel en terugpotten in verse aarde van de growshop, hiermee red je het wellicht tot de oogst. Zo niet; bijvoeden.

Oohja en robbert666, Dat is echt complete onzin wat je zegt. Mijn Danish Passion x Nepal in de volle grond heeft er totaal niet onder te lijden dat er lantarenpalen(3 stuks) staan.

grtz
            Is het glas halfleeg of halfvol?

Comment

Mijn ervaring met vals licht zijn slecht veroorzaakt stress in mijn ogen, de planten zullen zeker minder wiet afgeven. kan me voorstellen dat een autoflower vrolijk doorbloeit maar normale zaden/planten hebben daar zeker last van. Ik dekte mijn planten af om ze zowiezo eerder in bloei te krijgen maar heb nu een tent die zeker licht dicht is hoef ik me daar niet druk om te maken.

Elke licht straal die in het donker op de plant straalt, al is het maar 1 min, zal het bloeien tegengaan tenzij je autoflowers growt.
              (mijn ervaring)

Groet Robbert

Comment

Bezig...
              X