Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BEGINNER: vraagje kweekschema

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

BEGINNER: vraagje kweekschema

Korting op 420shop

Re: BEGINNER: vraagje kweekschema

Wat voor jou de juiste kweekmethode is, is gewoon situationeel. Stel, je gaat autoflowers kweken dan heeft binnen voorgroeien wel nut: immers je eerste oogst is gewoon vroeger klaar en je kunt ten dele simultaan of volgtijdelijk meerdere rondes draaien. Ga je voor fotoperiode afhankelijke planten dan is binnen voorgroeien niet nodig. Als je omstreeks 15 mei buiten zaait worden de planten groot zat. En verder de potten; dat is ook afhankelijk van je situatie: woon je in een rijtjeshuis en de planten worden 2 meter hoog in speciekuipen en de buren zijn onverdraagzaam: een telefoontje richting politie en je bent je 2 meter hoge bomen kwijt. Aangezien het nog minimaal 8 maanden duurt voordat het seizoen 2012 aanvangt heb je nog voldoende tijd om je te beraden wat voor jou het beste is.
    Last edited by Xtreme; 14 August 2011, 18:54.

Comment

Ik woon wel in een rijtjeswoning maar heb niet zo'n last van mijn buren. Dat is wel gelijk mijn probleem, onze achtertuin is helemaal ombouwd met muren dus vaak als er zon is heb ik maar weinig zon voor mijn plantjes.
      en voor het huis is geen optie, zijn ze zo weg haha suggesties zijn dus welkom.

Comment

Gewoon kijken waar het meeste zonlicht valt. Soms kan verplaatsen: bijvoorbeeld 's-morgens links in de tuin en na de middag rechts -afhankelijk waar het zonlicht vandaan komt- ook helpen. En van een dagje niet verplaatsen zullen de planten weinig last hebben. Maar hoe meer uren rechtstreekse zonnestraling hoe beter het is.
        Last edited by Xtreme; 14 August 2011, 21:43.

Comment

Bezig...
        X