Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gestolen! toch nog vraag.
Collapse
X
-
Re: Gestolen! toch nog vraag.
Er valt niks geknipt te worden want er zat nog geen wiet aan.
Weten jullie misschien een soort alarm systeem dat als iemand me tuin in stapt een alarm op me kamer af gaat.
De vraag was dus eigenlijk, is het mogelijk dat ze de planten weer in hun tuin kunnen plaatsen en deze dan zullen doogroeien?
Comment
-
Wat dacht je van een lekker grote hond of voor mijn part een huistijger ofzo ? Ik heb het niet zo op elektronische bewaking, daar is te gemakkelijk wat mee aan te vangen.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Die kutpubers doen het elk jaar weer, wiet stelen waar nog niks aan zit.
3 jaar jeleden heb ik er een de bek verbouwd en toen even bij pa gebracht. Het kreng woonde even verderop.
Tot mijn verbazing kreeg hij toen nog een portie. Er zijn dus ook goede vaders
Ik heb nu een zware (gekietelde) schrikklok op het hek staan. (UItgangscondensator veel zwaarder)
Aan het gevloek midden in de nacht te horen heeft er al eens iemand aan gehangen
Grtz, HJM
Comment
-
Lol HJM, zo hoort dat!
Ik smeer hier m'n balkonreling driemaandelijks in met lagervet, zelfs lege kratjes worden hier namelijk weggeplukt door die neppers. Niet alleen pleurt de insluipert naar beneden, tevens is 'tie prima herkenbaar aan de vettigheid op z'n broek. Sindsdien is m'n buurman de sigaar...Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment