Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gestolen! toch nog vraag.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Gestolen! toch nog vraag.

Korting op 420shop

Re: Gestolen! toch nog vraag.

Zo uit de grond getrokken gaan die echt niet meer opnieuw wortelen. Ze hebben er dus geen reet aan.

Comment

Volgend jaar binnen kweken.
      Je adres is bekend nu, dus komen ze volgend jaar terug, misschien dit jaar nog, om die andere twee op te halen.

Nb. Die worden geknipt en verkocht.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

mijn medeleven......

Comment

er voor zorgen dat niemand weet dat je planten hebt staan
          God was never on your side..

Comment

erg triest dat zulke mensen rondlopen die niet van andermans spul kunnen afblijven.

Next Year Better
            sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

Er valt niks geknipt te worden want er zat nog geen wiet aan.

Weten jullie misschien een soort alarm systeem dat als iemand me tuin in stapt een alarm op me kamer af gaat.

De vraag was dus eigenlijk, is het mogelijk dat ze de planten weer in hun tuin kunnen plaatsen en deze dan zullen doogroeien?

Comment

bij de action had je vroeger van die alarmpjes voor n euro . als je die ophing en iemand liep erlangs ging die af met een hard loeiend geluid. mischien is dat wat? of je hangt een cameratje op en gaat vervolgens persoonlijk is met de dieven praten

Comment

Wat dacht je van een lekker grote hond of voor mijn part een huistijger ofzo ? Ik heb het niet zo op elektronische bewaking, daar is te gemakkelijk wat mee aan te vangen.
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Een paar wolvenklemmen leggen is altijd grappig

Comment

mijn innige deelneming..
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Die kutpubers doen het elk jaar weer, wiet stelen waar nog niks aan zit.
                        3 jaar jeleden heb ik er een de bek verbouwd en toen even bij pa gebracht. Het kreng woonde even verderop.
                        Tot mijn verbazing kreeg hij toen nog een portie. Er zijn dus ook goede vaders

Ik heb nu een zware (gekietelde) schrikklok op het hek staan. (UItgangscondensator veel zwaarder)
                        Aan het gevloek midden in de nacht te horen heeft er al eens iemand aan gehangen

Grtz, HJM
                        http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Lol HJM, zo hoort dat!

Ik smeer hier m'n balkonreling driemaandelijks in met lagervet, zelfs lege kratjes worden hier namelijk weggeplukt door die neppers. Niet alleen pleurt de insluipert naar beneden, tevens is 'tie prima herkenbaar aan de vettigheid op z'n broek. Sindsdien is m'n buurman de sigaar...
                          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Hoe kunnen ze nu je planten jatten als niemand weet dat je planten hebt staan?
                            God was never on your side..

Comment

zijn duideijk ameteurs die dit gedaan hebben ,want je hebt er niets
                              Zou volgend jaar de aanbevelen die hier op het forum goed in acht nemen

Comment

Bezig...
                              X