Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plant word te groot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

plant word te groot

Korting op 420shop
    hej,
    ik heb mijn plant onder een soort afdak staan. het dak zit op ongeveer 2.20 m hoogte. Alleen nu heb ik een probleem. mijn plant groeit al tegen het dak aan. ik heb hem al een week of 2 geleden terug getopt maar hij zit nu weer ttegen het dak aan.
    kan ik de plant blijven terugtoppen om hem onder t dak te houden? of heeft iemand een beter idee?
    groeten nowv
    Attached Files

Re: plant word te groot

hang hem scheef met een touw

nu nog toppen is nie aan te raden, omdat hij bijna in bloei zou moeten komen

Comment

is het scheef groeien geen probleem straks met het gewicht van de toppen?
      ja zoeits dacht ik al. de plunt begint langzamerhand al te bloeien. hij begint oneven te vertakken en vertoont steeds meer pistels.

Comment

nee hoor, zo doe ik dat ook nowv.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

buigen man naar beneede met een touw trekken grt

Comment

okee thanks, ik zal het eff proberen.
            hoe maak je het touw vast? een knoop om de hoofdstam?

Comment

jup, ik maak meestal een niet-straktrekkende knoop ivm afknelling van de stam enzo.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

als het kan kan je ook een gat graven,totdat je grondwater tegenkomt,dan stop je met graven.in het gat plaats je een 65 literkuip.en zet je plant erin.scheelt je toch weer wat cm.want als een top lang tegen je dakie aanligt gaat ie zeker rotten.

Comment

Hee Nowv, wat ook nog een oplossing zou kunnen zijn is het "knakken". Ik heb het geprobeerd en het werkt geweldig. Informatie over deze handeling vind je hier. Daarnaast zou ik de dame overpotten in een grotere pot. Ze ziet er verder uitstekend uit, succes!

Comment

Buigen en geloof me jou plant moet je gaan over potten want jou pot is veel te klein en je plant is nog niet in bloei
                    dus die gaat nog flink eind groeien je kan hem via de muur scheef trekken langzaam aan elke dag een beetje

suc6
                    God was never on your side..

Comment

okee thanks allemaal. dat buigen ga ik zeker doen. je hebt wel gelijk denk ik bella, de worteltjes komen al bijna boven de grond uit. het is een en al wortel. overpotten zou ik graag willen doen, maar de enige reden dat ze mag staan waar ze nu staat is omdat ik zo'n mooie design pot ervoor had Cementkuip is dus een no-go.Hier zit ook nog wel 45liter aarde in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nowv View Post
                        de enige reden dat ze mag staan waar ze nu staat is omdat ik zo'n mooie design pot ervoor had
                        euh.. wat? de? fuck?

Comment

je kan ook de pot scheef in de grond zetten heb je ook weer wat ruimte of aan een kant een klos hout er onder ,gr chef

Comment

prioriteiten stellen verdorie : plant past niet > groter huis !

Comment

Comment

Bezig...
                              X